|
Zvuk DSK 317, 22.11.2017 Ja ze piliny zahustili olej tak se snizila hlucnost a husty olej se natlacil do soukoli a to si sedlo. To samy se da delat s aditivem s vetsi setrnosti k soukoli. I stara prevodovka je s aditivem min hlucna. |
|
Zvuk DSK 317, 22.11.2017 No ja psal driv se tak zahustil olej.Tu se chyta za slovicko a hned je z toho dejte tam. Prevodovky trpej na rotavatorovani. Vari snizilo cenu soupravy na jednu prevodovku, aby se nekupovaly dve. Pojezdova je v rotavatoru citlivejsi na skubnuti na... celý příspěvek > |
|
|
|
Zvuk DSK 317, 22.11.2017 Hlucna driv sme davali dreveny piliny ozubena kola si sedla. Jestli je poskladana jak ma bejt dal bych do oleje aditivum na zabehnuti. Jiny loziska posunou drahu ozubenejch kol po sobe. Tohle dokaze udelat servis a zvlidi jeden z tisice. U nas v... celý příspěvek > |
|
Honda GC160 startování až na 6-8 zatažení lanka startéru, 22.11.2017 No protoze japonci maj supr motory a bez udrzby se objevej problemy se startem a taky motor je potreba seridit. |
|
Honda GC160 startování až na 6-8 zatažení lanka startéru, 21.11.2017 Jo domluvte se servisem, kterej da motor do cajku. Japonci maj supr motory, kterejm vadi mizerna udrzba. |
|
Honda GC160 startování až na 6-8 zatažení lanka startéru, 20.11.2017 A pozor, syticova klapka neni doraz packy plynu! Packa plynu v pozici na sytic, musi se klapka sytice jeste dat nepatrne privrit. Nema vliv na obohaceni, ma velky vliv na poskozeni syticove klapky. Dorazovou pozici zajistuje mechanika, nikoliv... celý příspěvek > |
|
Honda GC160 startování až na 6-8 zatažení lanka startéru, 18.11.2017 Nema automaticky sytic, ma klapkove obohaceni smesi. Nedovira syticova klapka. Sestelovat lanko plynu a nastaveni klapky na karbecu. Servis si s tim poradi. |
|