Příspěvky uživatele - 211.24

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Jmelí, 18.11.2017 Obsahuje fotku
Nyní je zkrátka bez listí, nikdo ho nemůže za jmelí zaměnit
Jmelí, 18.11.2017
Také nejsem odborník, ale: Ochmet je poloparazitický opadavý keřík rostoucí na dubech, kaštanovníku setém, ojediněle i na jiných listnatých dřevinách, sám je hostitelem jmelí bílého pravého... ochmet je tedy opadavý...
Jmelí, 18.11.2017
Konvalinko, ale já vůbec nezatracuji vysokokmeny, nebo nějaké staré stromy po rodičích... Mám to také tak, vlastně jsem po otci vykácel spousty vysokokmenů a vysadil nové, moderní odrůdy, ale hlavně... na nevhodných podnožích. Nechal jsem si radit od... celý příspěvek >
Jmelí, 18.11.2017
šíří se to z ní jak rakovina na ostatní jabloně - budu ji muset porazit i když je i v mapách a byla tak vitální, že jsem si myslel, že mě přežije. Teď je už z větší části, suchá, žije jen pár větví a to díky tomu jmelí. A z ostatních jabloní, a ty... celý příspěvek >
Jmelí, 18.11.2017
Máš pravdu Rafaeli, pěstuj něco jiného, jako já budu muset a ten stoletý parkos jsi měl dávno uříznout, než na někoho spadne. Co je sto let na ovocném stromu krásného a užitečného, žiješ jen z té nostalgie k němu, jsou daleko starší stromy...
Jmelí, 17.11.2017
 Tady v okolí je také pár starých stromů kde je jmelí, ale desítky let je stále stejné, nemyslím, že by se růst jmelí tak šíleně roznášel, stejně každý slušný sadař na strom několikrát za rok leze a není problém případnou větev se jmelím... celý příspěvek >
Jmelí, 17.11.2017