Příspěvky uživatele - 109.127

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Sekačka do cca 15.000,-kč, 15.6.2017
jak píšeš, je to cca 600, mě jde spíš, aby byla kvalitní a něco vydržela, proto se nebráním do hranice 15.000,-. Nechci koupit nějaký šunt.
Sekačka do cca 15.000,-kč, 15.6.2017
Zdravím, rovina, keře i záhony.Trávní semeno Hřiště, sekat neustále na krátko 4 cm.
Sekačka do cca 15.000,-kč, 14.6.2017
Dobrý den, popravdě jsem laik co se týká sekaček a budu kupovat první. Byl by někdo ochotný a poradil mi, kterou zakoupit na pozemek cca 800m2? Rozpočet do 15.000,-. Předem moc děkuji
Založení nového trávníku, prorůstaní bohužel nevím čím, 14.6.2017
Děkuju moc za odpovědi, takže jestli dobře chápu, musím se toho zbavit manuálně, postřik asi nelze implementovat, pokud je to jednoděložní. Chyba byla, že po navezení jsem asi nenchal narust plevel, který jsem měl nejdříve znovu zlikvidovat a pak... celý příspěvek >
Založení nového trávníku, prorůstaní bohužel nevím čím, 13.6.2017 Obsahuje fotku
další foto..
Založení nového trávníku, prorůstaní bohužel nevím čím, 13.6.2017 Obsahuje fotku
tady je ještě jedno foto zblízka
Založení nového trávníku, prorůstaní bohužel nevím čím, 13.6.2017
kde to roste asi 200m2:(
Založení nového trávníku, prorůstaní bohužel nevím čím, 13.6.2017 Obsahuje fotku
Dobrý den, měl bych prosím prosbu, na pozemku po stavbě jsme provedli postřik Roundupem, po vymření :)) zkultivovali, propískovali a následně navezli 15 cm travní půdní směsy. Bohužel po vysazení trávníku nám prakticky na celém pozemku prorůstá... celý příspěvek >
Čerpadlo na zahradu, 22.5.2017