Příspěvky uživatele - 228.217

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Kytky do sucha :), 13.4.2017 Obsahuje fotku
Dobrý den, rovnou se bez mučení přiznávám, že jsem zahradník amatér. Přesto bych chtěla krásnou zahradu, ale bohužel máme pozemek na slunném místě, kde je suchá zem. Nevíte někdo, co bych mohla zasadit, abych nemusela kopat velké díry a sypat... celý příspěvek >
Na jakou délku sekat Aros do sucha?, 2.9.2016
Ještě mě teda překvapila ta délka 3,5-4cm když se píše, že se jí to nelíbí a bude řídnout. Párkrát to zkusím a uvidím co to bude dělat :-) 
Na jakou délku sekat Aros do sucha?, 2.9.2016
Díky za odpověd. Samozřejmě jsme zavlažovali první tak měsíc a půl třikrát denně. Ale pak už jsme si mysleli, že to je veškerá péče kromě sekání a hnojení :-)) Tak jsme ho bohužel usušili... Poslední dny zaléváme obden, kubík vody na asi 200m2.... celý příspěvek >
Na jakou délku sekat Aros do sucha?, 31.8.2016
Zdravím, otázka je vcelku jasná. Bydlíme nedaleko Řípa a z důvodu srážkového stínu a orientaci zahrady na jih jsme zvolili travní směs do sucha od Arosu. 70 procent kostřava rákosovitá, 20 jílek vytrvalý a 10% lipnice luční. V květnu jsme vysazovali,... celý příspěvek >
Prosím, co je tohle za plevel?, 6.8.2016
Díky za rady, jíst to nebudu :) Ať je to tedy co je to, musí to ven..
Prosím, co je tohle za plevel?, 6.8.2016
Děkuji a nemáte nějakou radu, co s tím?
Prosím, co je tohle za plevel?, 6.8.2016 Obsahuje fotku
Dobrý den, nepoznáte někdo, co je tohle za plevel? Díky moc, Martina
Poznáte někdo tento plevel?, 27.6.2016 Obsahuje fotku
Prosím poznáte někdo tento plevel? Máme ho hojně v nové trávě 😔 Asi to bylo v zemině i když vypadala krásně. Postříkal jsem to bofixem... Díky