Příspěvky uživatele - 221.186

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Křovinořez Honda versus Stihl, 18.7.2023
Dobrý den, rád bych požádal někoho znalého se zkušenostmi o srovnání křovinořezů. Mám již několik let křovinořez honda 435. Jsem s ním velice spokojený, byl téměř bez problémů, používal jsem ho okolo domu a na tu práci stačil. V loňském roce jsem... celý příspěvek >
Zapěstování koruny Renklody, 22.6.2012
Dobrý den, vysadila jsem stromek Renklody, ale jsem úplný začátečník, takže prosím o radu, jak zapěstovat korunu.A jak dále se o ni starat-kdy a jak stříhat.Nyní vypadá tak, že po zastřihnutí terminálu vyrašily 4 nové větvičky.Omlouvám se pokud... celý příspěvek >
Žlutozelený povlak na větvích, 20.4.2011
dobrý den, objevuje se mi na větvích stromkového rybízu /zvláště černého/ žlutozelený povlak na větvích... tohoto povlaku jsem si všiml v menší míře i na jostách, třešních a jabloních /cca 6 let staré/.. prosím o radu, zda se jedná o... celý příspěvek >
Křovinořez Hecht 143, 20.8.2009
Zajímalo by mne, zda tyhle testy vůbec někdo čte asi nikdo, málo příspěvků.
Křovinořez Hecht 143, 17.8.2009
Dobrý den. Zajímalo by mne jaké máte po měsíci provozu zkušenosti s tímto křovinořezem, uvažuji také o jeho koupi.
Křovinořez Hecht 143, 17.8.2009
Tak jste to koupil. Zajímal by mne dneska Váš názor na tento stroj. Také uvažuji o jeho koupi(jen na dokončovací práce cca 150-200m2). Vzhledem k datu příspěvku by nějaká zkušenost už být mohla.
začátečník, 4.9.2008