Příspěvky uživatele - 168.56

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Napadení trávní rzí, 11.9.2016 Obsahuje fotku
Dobrý den, po týdnu dovolené jsme se vrátili domů a travník máme napadený rzí. Bohužel jsem se nikde nedočetl žádnému postupu, jak se ji zbavit. Osetá plocha je 1000m2, trávník je 5 měsíců starý. Již 2x hnojený. Dle google usuzuji, že se jedná o... celý příspěvek >
Jak ostřihat tuto třešeň?, 25.4.2015
i když děda byl předseda zahrádkářů a podle jiných uměl tak já jsem totální amatér pokud jde o pěstování :-) proto vám moje představa snížení koruny nesedí. Jde mi o snížení koruny, raději více než méně. Soused z jeho výšky není moc nadšený a já také... celý příspěvek >
Jak ostřihat tuto třešeň?, 24.4.2015 Obsahuje fotku
rád bych korunu snížil, myslíte že strom přežije radikálnější řez podle obr.? kdy bude vhodnější doba? na takový zásah zřejmě teď asi ne...
Jak ostřihat tuto třešeň?, 21.4.2015
děkuji pane Vysloužile za seriozní odpověď, opravdu se v pěstování nevyznám proto hledám rady. Nápad s odříznutím jedné větve samozřejmě není z mé hlavy, někteří tvrdí že u dvojáku se prý doslova předhánějí v růstu obě větve. Určitě jej snížím
Jak ostřihat tuto třešeň?, 21.4.2015
Vážený pane inženýre, jsme na tom asi stejně, mne udivuje jaký proces ve Vaší hlavě má na svědomí nick "Ferda Mravenec" ale je to čistě vaše věc. Mám dojem že jsem se slušně zeptal, vy z mé otázky máte pocit že si hraji na všeználka? za 1: vím od... celý příspěvek >
Jak ostřihat tuto třešeň?, 20.4.2015 Obsahuje fotku