Příspěvky uživatele - 155.234

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Zapěstování koruny - Seifersdorfský ořech, 10.3.2016
Děkuji všem za rady :o)
Zapěstování koruny - Seifersdorfský ořech, 7.3.2016 Obsahuje fotku
Dobrý večer, prosím o radu - zasadil jsem Seifersdorfský ořech - je to špičák o výšce cca 180cm a chtěl bych pod ním mít až vyroste takové posezení a pískoviště pro děti :-) Potřeboval bych poradit v jaké výšce mám založit korunku a... celý příspěvek >
Zelenina která se nemusí zalévat?, 16.2.2016
Děkuji všem za reakce - pomohlo mi to v rozhodování :-)
Zelenina která se nemusí zalévat?, 15.2.2016
děkuji :)
Zelenina která se nemusí zalévat?, 15.2.2016
Zdravím, i když to sem úplně tak nepatří tak jsem nováček a letos budu na své první zahradě poprvé sadit cibuli, brambory, kukuřici... česnek ten je už v zemi.. ale, aby pozemek neležel ladem jen tak prosím poraďte mi ze svých zkušeností co se... celý příspěvek >
Nízký ořešák, 5.9.2015
Dobrý večer, také se připojuji s prosbou o radu... přesně tento typ ořešáku hledám...
Lepidlo ve spreji proti mravencům atd, 9.6.2015
Ahoj, chci se zeptat jestli mate nekdo zkusenosti s timto lepidlem ve spreji ve smyslu jestli to nemuze ublizit mladym stromeckum... zkousel jsem lepove pasy, ale asi jsem nebyl dost dukladny (spise jsem byl cely ulepeny...) a mravenci si stejne... celý příspěvek >
Špičák Rubinstep - MM106, 12.5.2015 Obsahuje fotku
Zdravím pánové, chtěl bych se Vás zeptat na takový zajímavý úkaz který se mi stal na letos nově zasazeném jablku Rubinstep na podnoži MM106 - přílohou je fotka a jde o to, že je zasazena v Březnu a nyní už namísto listových pupenů jsou pupeny na... celý příspěvek >
Zalévání stromků - jaro, 12.4.2015