Příspěvky uživatele - 109.108

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Poraďte brožuru o pěstování ovoce, 4.11.2011
Prosím znalé, jakou knížku bych si měla koupit, abych se dostatečně vzdělala hlavně o jabloních a broskvích.Myslím tím rady kdy a čím hnojit, postřiky a ochrana před nemocemi.Jsem laik a nechci se vždy ptát, pro někoho, na blbosti.Děkuji za... celý příspěvek >
Pěstování zázvoru, 18.10.2011
Dle rady v Rweceptáři jsem v zimě zasadila kouzsek zázvoru.Opravdu začal rúst-2 dlouhé olistěné výhony.V současné době vyrašily 3 puky s květy.Dlouhé listy jsou už ošklivé, ale co ty květy?Kdy se dá zázvor vyndat z květináče?
Kotlovitá koruna u jabloně, 18.10.2011
Prosím o radu.Mám 4leté jabloně a chtěla bych kotlovitou korunku.Mám uříznout celý terminál, nebo kde.Spodní patro větví je krásně rozrostlé a chci stromky nízké, široké.Takže terminál pryč celý až k větvení nebo výš?Spodní větvě jsou 5 silných a s... celý příspěvek >
Podnož Mer u meruňky, 17.10.2011
Prosím, co to znamená a je to dobrá podnož pro leskoru?
Meruňka Leskora, 17.10.2011
Koupila jsem meruňku Leskoru, podnož-Mer.Co mohu očekávat od této odrůdy?Jsme z hradecka.M.
Pěstování hortenzie, 11.9.2011
Měla by to být velkokvětá s velkými listy.Název neznám.Děkuji.
Převislé muškáty v Rakousku, 10.9.2011
Po návštěvě Rakouska.Solná jezera jsem v šoku, mají nádherné bohaté převisy, které u nás není nikde vidět.Co s nimi asi dělají, neví někdo jak postupovat, aby i u nás byly takto bohaté???
Pěstování hortenzie, 10.9.2011
Prosím o radu, kdy mohu přesadit malou hortenzii.Na současném místě se jí nedaří, je již 3.rok, ale je malá a nekvete.Děkuji za radu.Markéta.
Neznámá choroba rajčat?, 22.7.2011