|
Příspěvky uživatele - 109.108
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Poraďte brožuru o pěstování ovoce, 4.11.2011 Prosím znalé, jakou knížku bych si měla koupit, abych se dostatečně vzdělala hlavně o jabloních a broskvích.Myslím tím rady kdy a čím hnojit, postřiky a ochrana před nemocemi.Jsem laik a nechci se vždy ptát, pro někoho, na blbosti.Děkuji za... celý příspěvek > |  | Pěstování zázvoru, 18.10.2011 Dle rady v Rweceptáři jsem v zimě zasadila kouzsek zázvoru.Opravdu začal rúst-2 dlouhé olistěné výhony.V současné době vyrašily 3 puky s květy.Dlouhé listy jsou už ošklivé, ale co ty květy?Kdy se dá zázvor vyndat z květináče? |  |