Příspěvky uživatele - 72.91

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Zná někdo tohle exotické ovoce?, 12.10.2008
Ted jsem ho videl prodavat ve Spanelsku, ptal jsem se prodejce jak se jmenuje a taky nevedel, tak snad nekdo poradi. Petr
hrušeň nekvete, červenají lístky, 24.4.2008
Pear decline? Snad to ale bude něco jiného. není to posáté?
Výmladky švestek po celém sadu, 24.4.2008
Nejsem odborník na chemii, ale v sadech se běžně udržují tzv herbicidní pásy. Jsou herbicidy kontaktní a systémové. Ty kontaktní by neměly podnoži ublížit. Vše je ale třeba vyzkoušet. Třeba ten roundup působí jen trochu systémově. Jde totiž i o to,... celý příspěvek >
Inspirace k minijezírku, 24.4.2008
Aby se ještě jednalo o jezírko, je třeba nechat 2/3 vodní plochy volné. Minilekníny jsou. Možná jeden minileknín je až moc. spíš bych řešil pobřežní vegetaci (trsnaté trávy, hosty, kosatce...)Jestli je to 75 cm hluboký kotel, tak v něm těžko budete... celý příspěvek >
Jak řezat jabloň Jonagold, 4.4.2008
Takle se může řezat réva, ale jabloň ne. Při tomto řezu není šance aby se vytvořilo plodné dřevo. Výhony se zakracují při řezu jen vyjímečně. Jen pokud potřebuju zapěstovat nové (vyprovokovat větvení) Při řezu se obvykle naopak snažím zjednodušovat... celý příspěvek >
jak omezit vzrůst borovice, 4.4.2008
Borovice má jen vyjímečně spící pupeny ve starém dřevě. Z pahýlů tedy většinou neobráží. Zaštipují se proto mladé nezdřevnatělé letorosty (jehlice jsou světle zelené) Po takovémhle zaštipování se koruna zahušťuje.
Řez vína - pláče, 4.4.2008