Příspěvky uživatele - 121.31

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Drcená kůra, 4.3.2014
Pane Vysloužile, děkuji za radu. Nápad s netkanou textilií se mi líbí. Asi to bude lepší řešení. Záhon není moc široký, ale větve jsou nízko,  asi jen 20 cm od země. Plení, vyrývání by bylo docela obtížné. Máme také typ na drtě ze... celý příspěvek >
Drcená kůra, 3.3.2014
Prosím o radu a Vaše zkušenosti. Chtěli bychom kolem plotu a pod tůjemi nasypat drcenou kůru, jak se prodává v pytlích Musí ze zemina nějak upravit, vyplet a pak teprve sypat tu drť. Nebo je možné na vyhrabané /po zimě/ hned vrstvit drcenou... celý příspěvek >
Vhodná doba "na hřížení", 5.5.2009
Jsem vyloženě laik v pěstování, kdy je nejvhodnější doba na tzv.hřížení -jedná se o popínavé trvalky. Prosím o radu.
Paprika pro foliovník, 14.1.2009
Poradí mi někdo ze svých zkušeností, který typ papriky je vhodný pro foliovník. Představu mám silnější dužiny, běžný tvar i barvy. Vloni jsem koupila přísadu, některé byly dobré, jiné ani velice neplodily /1-2 kusy za celé léto/.Taky bych raději ze... celý příspěvek >
O jaký druh patisonu se jedná?, 4.7.2008
Jsem začínající zahrádkářka.Koupila jsem si patison přísadu. Roste ovšem ne ten tzv. talíř, ale tvar je spíše jako lilek nebo cuketa-podlouhlý,  odrostený konec je širší, baňatý, barva světlá jako u patisonu.Poraďte mi prosím zkušení... celý příspěvek >
Vistárie - přemístění, přesazení, 18.6.2008
Paní Mileno,  díky za slova povzbuzení Bet.
Vistárie - přemístění, přesazení, 15.6.2008