|
Listy revy - co je příčinou, 27.7.2016 Děkuji za radu a stanovení možné příčiny.
Červenou spálu jsem již vyloučil. Skutečně to odpovídá i vzhledově nedostatku živin a již se mi to i potvrdilo. Před postřikem se keř každý den horšil. Po postřiku kokteilem stopových živin keř viditelně... celý příspěvek > |
 |
Listy revy - co je příčinou, 20.7.2016 Tak nikdo nic. No nevadí. Porovnával jsem listy na netu s virózami a s největší pravděpodobností jsem virózu vyloučil. Houbová choroba to nebude vzhledem k tomu, že letos u mne není tlak houbových chorob a já navíc preventivně stříkal. Na vedlejším... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Úhyn vinné révy, 20.7.2016 Protože sám hledám co by mohlo být příčinou mojich problémů, viz. vlákno vedle, občas narazím i na něco co by se mohlo hodit i někomu jinému. Nejsem odborník, ale vyčetl jsem, že na červenou spálu se používají měďnaté kontaktní přípravky, to znamená... celý příspěvek > |
 |
Úhyn vinné révy, 20.7.2016 Nejsem vůbec odborník tak toto neberte jako jasnou věc, ale zde jsem dnes narazil na listy co vypadají přesně jako vaše.
|
 |
Postřik révy kuprikolem, 20.7.2016 dík, prostuduju |
 |
Listy revy - co je příčinou, 19.7.2016 Tak jsem prošel trochu net a našel jsem užitečnou stránku, tak sem přidám odkaz. Třeba se někomu může hodit.
Réva vinná - choroby a škůdci
|
 |
Réva vinná pěstování bez postřiku, 19.7.2016 A tak to jsem nevěděl. Jinak stolní odrůda Monarch je jedna z nejlepších co mám. Moštová odrůda Monarch by pro mne mohla být také zajímavá vzhledem k mateřské odrůdě Solaris. |
 |
Postřik révy kuprikolem, 19.7.2016 Bred_ik: mohu se Vás zeptat co používáte proti Padlí a perenospoře vy? Já stříkám stále kontaktní prostředky jako je právě Zato a Kuprikol. Rád bych se posunul někam dál. |
 |