Příspěvky uživatele - 113.134

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Kdy ostříhat letní jabloň?, 13.9.2014 Obsahuje fotku
Konečně jsem se na zahrádku dostala a něco vyfotila. Snad podle fotky půjde poradit. Bohužel ve svém okruhu neznám nikoho, kdo by tomu rozuměl.
Kdy ostříhat letní jabloň?, 6.9.2014
Chtěla bych, aby plodily. Takže je ještě tedy můžu zastřihnout teď? TAk já je nesázela, tak toto neovlivním. Stěna je to hezká, tak je mi jí líto pokácet, ale chtěla bych i jalbka. :-)
Jak se zbavit kořenů pámelníku?, 6.9.2014
Děkuji za příspěvek. Uvidíme, jestli bude dál růst, protože teď neměl vůbec žádné nové přírustky při zemi. Chemii moc používat nechci.
Jsem začátečník, tak tomu říkám živý plot, ale je to stěna..:-) Jinak děkuji za radu.
 Dobrý den, mám na zahrádce živý plot z letních jabloní. Rostou na ní jen "vlci". Letos (první rok, co mám zahrádku) neplodily. Mám je ostříhat až na jaře v březnu, aby rodily?děkuji
Jak se zbavit kořenů pámelníku?, 5.9.2014
Dobrý den, na zahrádce je starý živý plot z pámelníku. Je starý snad 30 let, tudíž nejdou vykopat kořeny. Jak jinak se jich zbavit? Prý by pomohla sůl. Ale nevím. Před tento plot, chceme zasadit ptačí zob.
Co to je?, 2.6.2014
Děkuji. Mám ho na podzim třeba výrazně zkrátit? Je tam totiž dost suchých větviček.
Co to je?, 2.6.2014 Obsahuje fotku
Dobrý den koupila jsem si zahrádku na níž byl živý plot. Nevíte někdo, co to je? A zda se to dá ještě zachránit? Foto je den staré. Zatím jsem zkrátila jen o cca 15 cm.
Aloe - vysychání listů, 28.11.2013
Dobrý den, copak se děje s aloe, když jí vysychají listy? Myslím tím, že nemá žádnou dužinu. Listy jsou vybledle zelené, je v pokoji, kde je 20 stupňů. Zalévám jí jednou za týden.
Další diskuze:  12