Příspěvky uživatele - 232.98

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
UV lampa - jak zapínat, 27.4.2011
Dobrý den, rád bych se zeptal na názor ohledně používání UV lampy. Mám jezírko 2 m/3, filtrace má lampu 11W, což je myslím dost silné. Dnes jsem mluvil s technikem, který mi říkal, že lampu stačí zapnout denně tak na 4 hodiny, že nemusí běžet trvale... celý příspěvek >
Únik vody z jezírka, 20.4.2011
Mám podobné řešení okraje jezírka, fólie a na ní kačírek. Ten jde přes navýšený břeh plynule do okolí jezírka. A ztráta vody na malou plochu dost velká (plocha cca 2,5 x 1,5 m = ztráta cca 20 - 30 l denně = cca 1,5 cm pokles hladiny). Zajímavé je,... celý příspěvek >
Řasa v jezírku teď na jaře, 8.4.2011
Rád bych se zeptal na stejný problém (vláknitá řasa), hlavně prevence omezení růstu. Řeším jaký přípravek. Vybral jsem si následující: Algae Away  Oase Pond Protec Který je lepší? Zkoušel někdo oba ? 
Probuzení jezírka, 20.3.2011
Vážený pane Hrkale, moc děkuji za odpověď. Pokud tedy není problém, že cca 1 x týdně kartáčem smetu řasu a jezírko na noc zakalím, asi u toho zůstanu. Měl bych na Vás ještě jeden dotaz. V profilu máte odkaz na firmu Oase. Ta na svém webu... celý příspěvek >
Probuzení jezírka, 20.3.2011 Obsahuje fotku
Ještě přikládám fotku pro představu. Jde mi o vyčištění kačírku u břehu a také teď na začátku jara i na dně. Zatím to začínám řešit smetákem, ometu a rozčeřím ve vodě, filtrace to postupně zlikviduje. Ale chtěl bych to dělat nějak lépe, bez zakalení... celý příspěvek >
Probuzení jezírka, 16.3.2011
Díky za info. Nemáte náhodou srovnání (zkušenost) s OxyBreak Subio - jsou s Envipond od Agrobio srovnatelné?
Probuzení jezírka, 15.3.2011