|
Malotraktor - regulátor ťahu, 12.6.2015 Regulátor otáček je takové plastové ozubené kolečko se dvěma závažíčky na čepech, závaží jsou po stranách v kolečku. Jak se kolečko roztočí, závaží vysunují středový kolík, který tlačí na páku a ta přenáší pohyb na škrtící klapku. Pružina vytváří... celý příspěvek > |
|
Malotraktor - regulátor ťahu, 12.6.2015 Mechanika je podobná Hondě GXV 160, jenom nevidím štelovací šrouby. Páka nad olejovým filtrem je od regulátoru otáček v motoru. Ovládá škrtící klapku karburátoru. Pružinky jsou natažené, nezbyde Vám než si vypůjčit otáčkoměr a poštelovat vyvažovací... celý příspěvek > |
|
|
|
Vari - motor GCV160 nebo GCV190?, 12.6.2015 A co rotávátorujete, že se dusí? Motor jsem v rotátoru udusil, že prokluzla spojka jenom na staré trubce v zemi. |
|
MF 70 a 4taktní motor, 5.6.2015 Určitě zase benzínem jenom tak jehla nepropouštěla. Čistota sání v nádrži, podtlak v nádrži povolte víčko nádrže. |
|
Který 4T křovinořez, 3.6.2015 No konečně, 2 T je vyškrtnutý a zpátky k věcné debatě. Robin Subaru (Dolmar, Makita, Active) Honda (všecko ostatní s 4T). Za mě Robin je o neco lepší než vynikajici Honda. |
|
Který 4T křovinořez, 3.6.2015 Teoretik jsem ekologii, v motorech neé. Černý kouř je z benzínu z oleje je modrý kouř. Na videu je modrý kouř a mě Robin na plny prdy nezakouří vubec. |
|
Který 4T křovinořez, 3.6.2015 Jsem teoretik ekolog, 4 T poznám od 2T, 4T nehulí. |
|
Ohnutá kliková hřídel, 30.5.2015 Mají přednosti pro velmi úzký okruh. V dnešním světě vládne na 4 kolech 4T. Protože odborník nejste, neměřte druhým. V komunálu sečou 4T a u domků jenom 4T. Chtěl byste sekat sekačkou přes půl metráku za 50 000 Kc, já ne. Za ty prachy se nechám vozit... celý příspěvek > |
|
Ohnutá kliková hřídel, 30.5.2015 od 1690€ bez dph :-D
|
|
Ohnutá kliková hřídel, 30.5.2015 Když jsem si přečetl ceník té Vaší 2T záchrany s katalyzátorem, tak si mohu koupit 2sekačky 4 T Hondy za 1 2T a zatížení emisemi je zhruba na stejno s hóódně levnějším 4T. Honda může do 30° svahů a tak k čemu to? Zase jeden agresívní dovozce... celý příspěvek > |
|
|
|
Výměna oleje Vari, 27.5.2015 No tak málokdo zatáhne za starter, aby uzavřel motor. Odbočka debaty je zbytečná, olej se vlhkostí neznehodnotí. Problémy jsou se starým benzínem. U motorů sekaček SV se uzavření motoru povede, protože nemají automatický dekompres. |
|
Výměna oleje Vari, 25.5.2015 V manuálu je vyměnit olej před uložením motoru. Protože z oleje se usadí kal na spodu skříně a potom se rozpustí v novém oleji. Teplý olej vyteče z mírně nakloněného motoru k vypouštěcímu šroubu. Postup podle manuálu. |
|
Výměna oleje Vari, 25.5.2015 Jo, nedělejte si z toho hlavu. Teplý vypustit, nový nalít, dělám údržby dvacet let na Hondě a furt jede jak šlak. |
|
Výměna oleje Vari, 25.5.2015 S motorem netočím, prostě vypustím olej. V motorech zůstane v konstrukčních kapsách a záhybech olej. Vypustit a doplnit na rovině podle rysky nový olej. Není důvod zkracovat interval výměny oleje. |
|
Který 4T křovinořez, 25.5.2015 Šlápnutí vedle malý 4T rozhodně neni. Pohání mj stovky tisíc motorových kol a přestavbu kola s 2T nenajdete. Jenom jizdnima kolama se dostal 4T na míle před 2T. Na kole mět randál a smrad nikdo nechce tj lepši mít skutr mopeda. |
|