Příspěvky uživatele - 236.199

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Jakou sekačku s pojezdem na celodenní práci, 30.3.2015
Dobrý den, docela mě zaujal Váš neobvylý dotaz. Nejsem žádný zemědělec ani technik, ale s tou sekačkou bych to asi kdyby nebylo zbytí nedělal. A. Čistě teoreticky a podle mého názoru: 1. sekačky v ceně ca 20 000 Kč zvládnou jezdit se zátěží... celý příspěvek >
Fotky nekolika neznamych naletovych drevin ze zahradky, 11.6.2013
No, kdo si to má pamatovat!? Já jsem si to přebral takhle: Pokud chci projít kolem bezového keře (nebo se jím prodrat apod.) anebo pokud chci trhat bezové květy, pak mi buď větve klobouk z hlavy shodí anebo mi spadne sám. Tak proto "před... celý příspěvek >
Pozná někdo co to je?, 10.6.2013
Samé špeky  1. merlík (bílý?) 2. šťovík tupolistý 3.? (zatím těžko říci) 4. snad hořčice nebo něco jiného brukvovitého 5. lebeda (rozkladitá). Josef.
Seříznutí špičky smrku - problém?, 10.6.2013
Ke Zdeňkovi bych ještě dodal, že pokud byste chtěl mít živý plot celoročně tvarovaný, jako když střelí, pak bych doporučil ještě nejméně jedno stříhání asi tak koncem června. V té době jsou už mladé výhonky dostatečně narostlé a jejich spodek... celý příspěvek >
Fotky nekolika neznamych naletovych drevin ze zahradky, 10.6.2013
1: dub, nejspíše letní; rozhodně to není dub červený z emeriky 2: trnka 3: dřišťál obecný červenolistý - Berberis vulgaris Atropurpurea. Okrasný. 4: promiňte, ale šeřík to opravdu není. Ten snad pozná i malé dítě. A to, co je na fotce je... celý příspěvek >
Fotky nekolika neznamych rostlinek z lucni zahrady, 10.6.2013