|
Příspěvky uživatele - 236.199
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Jakou sekačku s pojezdem na celodenní práci, 30.3.2015 Dobrý den, docela mě zaujal Váš neobvylý dotaz. Nejsem žádný zemědělec ani technik, ale s tou sekačkou bych to asi kdyby nebylo zbytí nedělal.
A. Čistě teoreticky a podle mého názoru:
1. sekačky v ceně ca 20 000 Kč zvládnou jezdit se zátěží... celý příspěvek > |  | Fotky nekolika neznamych naletovych drevin ze zahradky, 11.6.2013 No, kdo si to má pamatovat!?
Já jsem si to přebral takhle:
Pokud chci projít kolem bezového keře (nebo se jím prodrat apod.) anebo pokud chci trhat bezové květy, pak mi buď větve klobouk z hlavy shodí anebo mi spadne sám. Tak proto "před... celý příspěvek > |  |
|  | Pozná někdo co to je?, 10.6.2013 Samé špeky
1. merlík (bílý?)
2. šťovík tupolistý
3.? (zatím těžko říci)
4. snad hořčice nebo něco jiného brukvovitého
5. lebeda (rozkladitá).
Josef. |  | Seříznutí špičky smrku - problém?, 10.6.2013 Ke Zdeňkovi bych ještě dodal, že pokud byste chtěl mít živý plot celoročně tvarovaný, jako když střelí, pak bych doporučil ještě nejméně jedno stříhání asi tak koncem června. V té době jsou už mladé výhonky dostatečně narostlé a jejich spodek... celý příspěvek > |  | Fotky nekolika neznamych naletovych drevin ze zahradky, 10.6.2013 1: dub, nejspíše letní; rozhodně to není dub červený z emeriky
2: trnka
3: dřišťál obecný červenolistý - Berberis vulgaris Atropurpurea. Okrasný.
4: promiňte, ale šeřík to opravdu není. Ten snad pozná i malé dítě. A to, co je na fotce je... celý příspěvek > |  | Fotky nekolika neznamych rostlinek z lucni zahrady, 10.6.2013 10+11: to je taky vrbovka, ale spíše jiný druh
12: kuklík městský
13: mochna plazivá - pětilístek