Příspěvky uživatele - 100.102

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Co je to za chorobu, 6.5.2009
Nejsem odborník, ale tady jsou choroby popsány.
Jakou ranou slivoň?, 4.11.2008
Já bych zkusil Topfirst zrání začátek července a vhodná do všech poloh.
Poradíte jaká je to odrůda?, 14.9.2008 Obsahuje fotku
Děkuji za názor letos jsem zasadil ještě 5 wangheimových takže porovnávat můžu až za pár roků a ještě jsem zkusil 2 vlašky, máme polohu asi 480 m.n.m. Ještě dávám foto rynglí které sadil děda jestli by jste mi je pomohli určit. Děkuji
Poradíte jaká je to odrůda?, 13.9.2008 Obsahuje fotku
Mám dva stromy jeden podle plodů by měl být nějaký druh jugoslávské a ten druhý nemohla by to být wangheimova.Dnes už má každý strom jen pár plodů jinak byly slušně zaplozené.
Medovníčky, 13.9.2008
Pokud vám nejdou od pecky tak bych se přiklonil k duranciím i tvarem a dozrávaním.
Zelená ringle - nekvete, 9.6.2008
Je to tu na foru pod názvem zelená ringle, takže si to přečtěte. Já mám ten samý problém šestiletá ringle ani jeden kvítek, ostatní druhy švestek kvetly všechny. Nezbývá než čekat.
Poradíte?, 8.6.2008
Děkuji všem za rady a názory.
Poradíte?, 3.6.2008 Obsahuje fotku
Byl jsem u známého a tohle jsem u něj objevil. Ty plody jsou švestka JOJO a ty listy jsou z broskvoně. Můžete se k tomu vyjádřit co to jsou za nemoci? Vím jen že provedl zjara postřik calypsem.
Opadávání švestek - plodů, 25.4.2008
Tohle ale vypadá na pilatku, ta je leskle černá.
A neplavou a neplavou, 23.4.2008
Já to vidím na krádež století, protože jinak by aspoň nějaká plavala bříškem nahoru. Přes zimu kdyby byly u dna, tak ta kočka by musela mít určitě skafandr a potápěčský kurs.
Koi kapr - nemoc, 20.4.2008