|
Příspěvky uživatele - 114.253
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Zahradní traktor, 9.1.2015 Wimpi sorry.Já to tak nemyslel Nejspíš ta zpátečka bude kvůli bezpečnosti, aby si každý uvědomil, že před couvnutím se otočím a přepnu klíček a kouknu, jestli tam někdo nestojí. |  | Zahradní traktor, 8.1.2015 To jsou názory... srovnávat sekačku růčo s traktorem... Když táhnu sekačku růčo vzad, tak traktor tahám taky? Nebo přepnu pákou směr... |  |
|  | Zahradní traktor, 8.1.2015 Nejsem technik, ale podle mne to bude levnějším přepnutím zpět... aby nože nepřepínaly na opačný chod.Nevím jak je to technicky zvládnuto, ale při výběru sekačky to hrálo roli.. |  | Zahradní traktor, 8.1.2015 To jsem nezkoumal, snad jen na bezpečnost.Vždy ho raději vrátím na pojezd dopředu, když nepotřebuji sekat na zpátečku.Asi to má něco do sebe.Neděje se nic nenormálního, je seču, přijedu do oblasti couvání, přepnu klíček, při zapnutém noži a seču na... celý příspěvek > |  | Zahradní traktor, 8.1.2015 A k dotazu... ano, jsou traktory, které nesečou na zpátečku. |  | Zahradní traktor, 8.1.2015 Zdravím, tak to je, když jedu dozadu a nemám přeplý klíček na sečení zpátečkou, tak to chcípne.Asi kvůli bezpečnosti.Ale není problém mít nastartoáno a klíček přepnout na pozici, kdy možno sekat dopředu i dozadu. |  | Zahradní traktor, 8.1.2015  pro info