|
Co na mech, 7.3.2014 Spravidla to najkrajsie v zahrade si vyzaduje vela prace. Machy su nadherne a naopak, netreba ich hnojit ani kosit ani sa o ne nejako zvlast starat. Cudujem sa vsetkym, ktori s machom bojuju len pret, o ze je "trendy" mat travnik bez machu a s... celý příspěvek > |
 |
Rez hrušňová - vím jak na ní, 16.1.2014 Záhrada je na druhom konci cca 100 km, takže s fotením to bude ťažké.Tá teoria o čistom prostredí sa mi páči-som laik a študujem tu hrdzu hruškovú, takže žlté plôšky na dreve ma naľakali.Dik.N.K. |
 |
|
 |
Švestky v sezóně 2012, 25.12.2013 Je to dosť možné pán Petr že za zníženú chuť niektorých odrod može Čačanská najbolja, ja považujem momentálne za najvydarenejšiu nemeckú slivku čo sa týka chuti a zdravotného stavu Katinku, myslím že si tu na ňu ešte nikto nesťažoval, Hanita je... celý příspěvek > |
 |
Hodnocení meruňkové sezóny 2011, 25.12.2013 Máte pravdu pán Petr LESKORA sa može u každého správať inak, z kanadských odrod som kedysi uvažoval že kúpim HARGRAND ale zatiaľ som to nechal tak, mám málo miesta, možno v budúcnosti, keby som sadil niečo medzi LESKOROU a neskoršími... celý příspěvek > |
 |
Nejranější odrůdy meruněk, 14.11.2013 Kdeže Nové Mesto nad Váhom ja bývam od neho nejakých 90 km, to Vy to tam máte určite bližšie, tam sa marhuliam naozaj darí a vždy darilo, bývam v Žilinskom kraji. Marhule sa nedajú skladovať ako zimné odrody jabĺk, verím Vám že... celý příspěvek > |
 |
Nejranější odrůdy meruněk, 14.11.2013 To ste kúpili naozaj lacno, kde ste ju kúpili? Jano |
 |
Odrůdy okrajové polohy, 14.11.2013 Bergeron kvitne veľmi neskoro, takže spolahlivo uniká neskorým jarným mrazom, preto nemám potrebu žiadne postreky používať. Jano |
 |
Elena, 29.9.2013 Zaujímalo by ma pán Vysloužil o koľko dní neskor dozrieva Presenta po Elene? A keby ste porovnali chuť Eleny a Presenty. Jano |
 |