Příspěvky uživatele - 242.167

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Melounoviště 2013, 11.7.2013 Obsahuje fotku
Melouny mají nyní Ø 10-15 cm, sluníčko posledních dní je popohnalo, poskočily i rostliny venku. Přidávám pár akt. fotek.
Sklizeň rajčat 2013, 11.7.2013 Obsahuje fotku
Když se jeden prokouše těmi všemi tématy, "zmrzlí muži", "co říkáte na stávající počasí", "mrazy v květnu", "jen tak si trochu postěžovat" a spoustu jiných, tak se konečně dopídí k tomu na co celou dobu čekal, ke sklizni. Takže všem dobrou... celý příspěvek >
Rajčata - fleky na listech - co to je?, 11.7.2013 Obsahuje fotku
Tady je pár obrázků chorob rajčat i s popisem, bohužel v němčině. Já nejsem v žádném případě odborník na nemoci rajčat (připadají mi všechny podobné) ale na plíseň si celkem "troufám". Tady je v ruštině katalog chorob od firmy Seminis, člověk až... celý příspěvek >
Co vaše réva? (2013), 10.7.2013
Дачный - (Гузаль кара x Пьеррелль) ["Виерул",... celý příspěvek >
Teska, Fenix, Harbinger, Dixired, Favorita Morettini 3, 10.7.2013 Obsahuje fotku
F-M 3 začala díky teplému a slunečnému počasí velmi rychle dozrávat, vybarvená už je a tipuji že o víkendu bude první degustace. Plody jsou menší, asi jsem jich tam nechal moc.
Svinuté listy rajčat, 10.7.2013 Obsahuje fotku
Ještě přidávám obrázek dvou různých keříčkových odrůd spešl vyfocený pro tuto diskuzi. Odrůda vpravo je o 50 cm více na východ ale to jistě nemá zásadní vliv pro porovnání, a proto si dovolím tvrdit že je to v tomto případě odrůdová vlastnost.
Jen si tak trochu postěžovat, 10.7.2013