Příspěvky uživatele - 96.243

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Rajčata a jahodník v jednom květináči, 19.5.2014
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s pěstováním rajčat a paprik spolu s jahodami v jednom velkém květináči (samozavlažovacím) na balkoně. Chystám se to vyzkoušet, ale jsem pěstitel začátečník, tak nevím, jestli to není... celý příspěvek >
Rajčata v květináči - Jaký květináč?, 19.5.2014
To snad ani není možné, že máte tak krásné velké rajčata!!! Já jsem sázela letos poprvé do malých skleníčků někdy an začátku března a mám je tak 5cm velké... tak nevím, kde se stala chyba. Včera jsem si koupila v zahradnictví nové a dnes budu sázet... celý příspěvek >
Jaký elektrický gril, 7.3.2014
Dobrý den, taak přesně toto jsem předndávnem také řešila. Nakonec jsem se ale rozhdla pro plynový Weber Q 120. I v prodejně Weber mě přesvědčili pro plyn.   Ale myslím, že ať vyberete jakýkoliv, tak budete spokojený, recenze mají oba dva dobré.
Jak a kde skladovat plynový gril?, 1.3.2014
Dobrý den, chtěla bych s zeptat těch, co vlastníte zahradní plynové grila, jak a kde je skladujete a hlavně plynovou bombu k nim. Nedávno jsme si koupili plynový gril Weber Q, teď chceme koupit ještě PB lahev (5kg). Gril plánujeme skladovat buď v... celý příspěvek >
Weber Q 120 nebo Q 200?, 30.1.2014
Děkuji moc za vyčerpávající info. Už jsem se byla na grily podívat a rozhodla se pro Q 120, velikost je pro nád dostačující, navíc mi potvrdili to, co píšete i vy, a sice, že Q 200 má také jen hořák, takže ta nepřímá metoda lze, ale omezeně. Vyřešíme... celý příspěvek >
Weber Q 120 nebo Q 200?, 20.1.2014