Příspěvky uživatele - 39.84

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Rajčata v květináči - Jaký květináč?, 26.5.2014
Já mám rajčata v obyčejných kýblech od barvy a líbí se jim tam. Pouze jsem jim udělala díry do dna, aby odtékala přebytečná voda
Rajčata - divné zbarvení listů, 26.5.2014
nechala bych listy tak a pokud začnou schnout, oškubala bych je. Já jsem teda začátečník, řešila jsem tady černé-fialové listy, žluté listy a stačilo pěkné počasí, sluníčko a rajčata mám krásné a po žlutých listech ani památky. I ty černé začínají... celý příspěvek >
Černé tečky na listek u rajčat, 18.5.2014
nevadí rajčatům, co jsou v truhlících, že na ně prší?
Černé tečky na listek u rajčat, 18.5.2014
není to plíseň? Měla bych už aplikovat nějaký postřik, i na rajčata v záhonu a v truhlících? Přemokřené to možná bylo, pršelo na to, ale vespod truhlíků jsou díry, aby odtíkala přebytečná voda. Kristalon už každý týden aplikuji.
Černé tečky na listek u rajčat, 18.5.2014 Obsahuje fotku
Prosím, co to může být? Objevilo se mi to na rajčati, co mám na balkóně, spodní listy nejdříve žloutly, pak se utvořili černé tečky a osychají. Začíná se to objevovat i na nových listech, viz. foto
Listy rajčat zčernaly/zfialověly a zežloutly, proč?, 14.5.2014
Tak to jste mě potěšila, že se zlepší, jak bude tepleji, sice bude asi pozdější úroda, ale jsem ráda, že jim není konec a vzpamatují se. Já jsem si myslela, že mám pěkné sazenice do té doby, než donesla ven své sazenice sousedka, která je má asi... celý příspěvek >
Listy rajčat zčernaly/zfialověly a zežloutly, proč?, 13.5.2014