|
lichořeřišnice - trvalka popínavá, 28.4.2008 To jste mě tedy moc překvapila, že se pěstuje kvůli hlízám, předpokládám, že se nějakým způsobem konzumují, to jsem neslyšela, že by byly k jídlu. Já jsem myslela, že se pěstují kvůli květům. Já bydlím na horách v Beskydech, t ak myslím že tam bych... celý příspěvek > |
 |
množení zlatého deště, 25.4.2008 Nejsem žádný odborník, ale každá první odpověď je dobrá, snad se pak chytí i někdo další. Nedávno, když začaly zlatice kvést, jsem pár větviček píchla do země na stinné vlhké straně domu, že se buď chytí nebo ne. Byly obrostlé jenom kvítky,... celý příspěvek > |
 |
|
 |
nízké jehličnany, 18.4.2008 Tis do výšky jednoho metru? Zatím jsem objevila nejnižší dvoumetrové. |
 |
co se slimaky, 18.4.2008 Někde jsem slyšela, že pomáhá jehličí. Nemám to vyzkoušené tak hurá do lesa. Petra |
 |
stálezelený nižší keř, 17.4.2008 Tvarováním jsem měla na mysli spíš, aby se nekontrolovaně nerozrůstal. O živý plot nepůjde, pouze několik různých jednotlivých keříků mezi kameny a skalničkami. |
 |
stálezelený nižší keř, 16.4.2008 Prosím o radu, jaký tvarovatelný stálezelený keř dorůstající maximálně do výšky jednoho metru mohu umístit do skalky na severní straně domu. |
 |
nízké jehličnany, 16.4.2008 Jaké nízké jehličnany (kuželovité cca metr vysoké či nižší kulaté) mohu vysadit do skalky na severní straně domu, aby mi za pár let nepřerostly přes hlavu? Se stříháním počítám. Thujím ani čarověníkům nefandím. Jalovec nechci... celý příspěvek > |
 |
severně orientovaná skalka - neskalka (barvínek), 16.4.2008 Máte pravdu, pane Josefe, v té literatuře šlo o Vinca major.
Děkuji za Váš téměř vyčerpávající výčet dalších vhodných druhů.
Ještě se zeptám, máte někdo zkušenost s pěstováním drobné růžičky "Conteline" v... celý příspěvek > |
 |
severně orientovaná skalka - neskalka, 15.4.2008 Díky. Ačkoli zrovna barvínek nebo hortenzie podle literatury přes zimu ven nepatří. |
 |