Příspěvky uživatele - 187.13

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Řez nové broskve, 18.4.2014
Dobrý večer, ano, stromek byl zaslán poštou z Ovocné školky Střílky. Přišel ale v dobrém stavu, věřím, že se ujme dobře. Zítra se do toho pustím dle vašich rad :-) Děkuji za váš čas a ochotu podělit se o své zkušenosti. M.
Stříhání stromků, 18.4.2014
Dobrý podvečer, omlouvám se, jsem absolutní začátečník a ačkoliv Vaše příspěvky na fóru sleduji již dlouhou dobu, řez stromků je pro mě stále velkou neznámou. Sadili jsme více stromků a všechny ostatní stromky mají korunku celkem pravidelnou a větve,... celý příspěvek >
Hrušeň Clappova, 18.4.2014
Dobrý podvečer, děkuji, moc si vážím toho, s jakým nasazením a trpělivostí radíte nám začátečníkům. Také se spíše přikláním k variantě, že bych s ohledem k výsadbě chtěla stromek ostříhat nyní na jaře, jen stále nevím jak? Na kolikáté očko bych měla... celý příspěvek >
Řez nové broskve, 18.4.2014 Obsahuje fotku
Dobrý den Stando, děkuji mnohokrát za Vaši odpověď. Přikládám snímek, zdali jsem správně pochopila, jak má být stromek ostříhán. Na jedné větvičce s předčasným obrostem by po ustřihnutí zůstala jen dvě očka - jedno směřující dovnitř a jedno ven.... celý příspěvek >
Řez nové broskve, 17.4.2014 Obsahuje fotku
Obr. 2
Řez nové broskve, 17.4.2014 Obsahuje fotku
Dobrý den, prosím o radu, jak zastřihnout nově vysazený stromek broskvoně Cresthaven. Předem děkuji. M.
Stříhání stromků, 17.4.2014 Obsahuje fotku
Obr. 2
Stříhání stromků, 17.4.2014 Obsahuje fotku
Dobrý den, prosím Vás o radu, jak ostříhat nově zasazený stromek Rubínu. Předem děkuji za odpověď. M.
Hrušeň Clappova, 17.4.2014 Obsahuje fotku
Obr. 2
Hrušeň Clappova, 17.4.2014 Obsahuje fotku