Příspěvky uživatele - 34.58

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Solo 656C - první zkušenosti, 9.10.2014
1. Dají se sehnat náhradní díly na Sola jinde než v Mountfieldu? Na internetu jsem je neobjevil. 2. Lze u Sola 656C nahradit původní výfuk s katalizátorem výfukem bez katalizátoru, je stejné uchycení? Nebo stačí katalizátor z výfuku odstranit?... celý příspěvek >
Solo 656C - první zkušenosti, 29.9.2014
8 let jsem používal na přípravu dřeva Husqvarnu 55 a byl jsem s ní spokojen. Nyní jsem koupil Solo 656C a pokusím se o srovnání. Jsem amatérský uživatel. 1. Startování. Solo se podstatně lépe startuje, především díky primeru. Po napumpování... celý příspěvek >
Solo 656C uniká olej, 26.8.2014
Ubral jsem mazání na 1/4 a je to OK. Ale stejně si myslím, že to není normální a že by to nemělo unikat ani při nastavení mazání na plno. Milan K.
Solo 656C uniká olej, 25.8.2014
U Sola 656C mi uniká při chodu část oleje kolem lišty. Část oleje jde do lišty, zepředu lišty odstřikuje jak má.Mazání je nastaveno na 1/3. Zatím jsem nepřišel na příčinu. Díky za radu. Milan K.
Solo 639 zhasíná, 17.6.2014
U pily Solo 639 motor zhasne pokud se pila nakloní lištou dolů. Ve vodorovné poloze běží, ale nejde do otáček. V poloze lištou nahoru běží dobře. V čem může být problém? Děkuji za odpovědi. Milan K.
Kombinovaný křovinořez 4v1, 20.3.2014
Má někdo zkušenosti s kombinací křovinořez-plotostřih-řetězová pila?Mám na mysli motorové provedení a hlavně stříhání živého plotu. Mám obavy z váhy, proto mě zajímá, jak se stím pracuje. Při odpovědích prosím uvádějte značku. Díky. Milan K.
Solo 639, 11.3.2014