Příspěvky uživatele - 0.74

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Sloupovitá odrůda třešní - popř hrušní, švestek, jabloní a drobného ovoce, 24.4.2008
Sloupovitá třešeň Sára už nám kvete - to bude plodů...
Sloupovitá odrůda třešní - popř hrušní, švestek, jabloní a drobného ovoce, 4.3.2008 Obsahuje fotku
zasílám slíbené fotografie...
Sloupovitá odrůda třešní - popř hrušní, švestek, jabloní a drobného ovoce, 14.2.2008
Jelikož vůbec neznám termíny J - T-E-H ani J-T-E-G apod. dokonce ani nevím co je jaká odrůda, tak to prostě chci vyzkoušet. Jsem laik a v tomto oboru asi laikem zůstanu, přesto mám svoje malé úspěchy a mám z nich radost. Nikdy jsem zásadně... celý příspěvek >
Sloupovitá odrůda třešní - popř hrušní, švestek, jabloní a drobného ovoce, 14.2.2008
Zdravím, tak jsem objednal sloupovitou třešeň Sáru, ostružiník Navaho, víno Nero a Sophia - královna borůvek. Takže až to dorazí, vyfotím a zašlu. (nejdříve se asi budu muset zaregistrovat :-)) To bude letos sklizeň :-) S pozdravem Fanda
Sloupovitá odrůda třešní - popř hrušní, švestek, jabloní a drobného ovoce, 11.2.2008
Dobrý den, odpověděli, že jako správní zahrádkaři pošlou stromky a ostatní (borůvky apod.) hned jak na to bude vhodná doba k sázení - tak se určitě ozvu a podělím se s Vámi. Fanda
Sloupovitá odrůda třešní - popř hrušní, švestek, jabloní a drobného ovoce, 4.2.2008
Děkuji za odpověď, máme menší zahrádku, tak doufám že to bude trochu zpestření a snad budou někdy i plody :-)... Fanda
Sloupovitá odrůda třešní - popř hrušní, švestek, jabloní a drobného ovoce, 1.2.2008