Příspěvky uživatele - 255.235

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Solo 651, 22.1.2014
No ak v servise nebudú mať konktétne údaje možno sa spýtajú vás. Môžte im dať školenie o lištách a karburátoroch. Lebo každý sa predsa nastavuje inak že? Pri vašom spôsobe šolíchania budete oboje meniť alebo nastavovať tak o 20rokov. Už sa do... celý příspěvek >
Stihl 261, 17.1.2014
Haha.. olej do benzínu dávam rád. Dokonca mám na to mierku. Traktor nemám a ani nepotrebujem - je to pomalé a kam sa on dostane prejdem mojim autom aj ja. A susedovi nepožičiam. Je to dolmar záškodník.
Stihl 261, 17.1.2014
No ja mám kladný. Až sa mi konečne podarí zničiť MS 260 moja ďalšia pilka bude 261m tronic. Zatiaľ však ostávam pri 260 ke pretože pracuje ako drak. A to aj dnes.
Poraďte sekeru prosím, 14.1.2014
U nás na Slovensku je cenník známy. Stačí mať pripojenie na net. A potom sa rozhodnúť či ostane pri sekere alebo to vyrieši zápožičkou. Tá cena nie je pri potrebe spracovania väčšieho množstva až taká nezaujímavá. Keby som si v lese nemohol vybrať... celý příspěvek >
Poraďte sekeru prosím, 14.1.2014
To je možné ale neznamená to že by požičovne nefungovali.
Poraďte sekeru prosím, 14.1.2014
No moja F 2400 ešte v živote nebola zaseknutá do smreku. Robím výhradne dub buk breza hrab. Ihličnany nikto nechce a ohŕňa nad nimi nos. A štiepačky sú aj mobilné s benzínovým motorom honda alebo bridž straton alebo potom vznetové. Teda... celý příspěvek >
Poraďte sekeru prosím, 14.1.2014
Napadá ma jedna varianta ak to má byť ľahká štiepacia sekera s odolnou násadou. Volá sa to fiskars 2400. To je na moje pomery ľahká sekerka. Používam na štiepanie metrovice a spokojnosť. Násada je nepoškodená a ostrie? No asi po dvoch rokoch... celý příspěvek >