|
Příspěvky uživatele - 96.2
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Hryzec polní / vodní, 8.12.2009 Hryzec je fakt ze všeho nejhorší. Někdo radí afrikány, ale moje máma přísahá, že na vlastní oči viděla, jak se asi deseticentimetrové sazeničky pomalu zatahují do země. To jak zespodu užíral hryzec. zbyly jen dva, tři lístečky zezhora. Byla z... celý příspěvek > |  | Pěstování citronu z pecky, 8.12.2009 Dejte foto. |  |
|  | Růže, 8.12.2009  I kdybych si pamatovala jak se jmenuje ta pivoňka nebylo by mi to nic platné, kupovala jsem tenkrát úplně jinou(bílou jednoduchou) a takhle vykvetla! Ne že by se mi nelíbila, naopak, ale... to je jak s těmi plaménky.
Já nejsem žádný odborník,... celý příspěvek > |  | Čím zničit heřmánek v trávě?, 7.12.2009 Dobrý den, omlouvám se, asi jsem odpověděla trochu hloupě. Ale jak sám říkáte, jsou to jednoletky a pokud se nenechají vysemenit tak nepůsobí problémy. V trávě se zlikvidují sekáním a jinde to stačí prostě nezanedbat a včas... celý příspěvek > |  | Zúrodnění písčité půdy, 7.12.2009 Z mojí hlíny dokážu udělat váleček, jenom když náhodou vemu do ruky kočičinec |  | Odrůda rajčete, 7.12.2009 dobrý den, já si pěstuju ze semínek vždycky jen asi 10 sazenic, tak nemám moc velkou zkušenost, ale letos jsem měla prvně bejbino a řekla bych, že to bylo nejlepší rajče ze všech, co jsem pěstovala. Po všech stránkách - chuť, úroda, velikost plodů... celý příspěvek > |  | Rajče tyčkové Tipo F1, Toro F1, 7.12.2009 Díky za tip! Příští rok to určitě zkusím. Konečně pokojovka, která se bude líbit manželovi!