|
Rajče Ildi, 6.9.2013 To je dost tragický, celou sezonu se o něco starat a přijít na to, že si z vás někdo udělal legraci, aby vydělal.
Jsem začátečník tak koukám, že budu muset jít nakupovat semena někam, nevím kam a koupit něco nevím co.:)))
|
 |
Papriky - otázky, 30.8.2013 Kouknu na ně.
Dík. |
 |
|
 |
Papriky - otázky, 30.8.2013 Dík za nasměrování nečekal jsem, že mě napadnou na balkoně všechny neduhy paprik - housenky, mšice,svilušky, ty papriky jsou hrozný furt je něco žere.
Nevíte z jakých paprik dělají Maďaři tu rudou mletou papriku?
Paprikový mlýn Maďarsko
|
 |
Papriky - otázky, 30.8.2013 Tak to byli ty sviňušky, už jsem je našel za pytlem a kýblem měli pavučinky a na větvích ven z balkonu. Listy jsou zažloutlé s hnědými tečkami a flíčky, přelezli mi i z paprik na rajčata. |
 |
Díry na listech paprik, 29.8.2013 Nechutný housenky, jednu jsem našel už nažranou a zakuklenou ze spodu listu.
|
 |
Papriky - otázky, 28.8.2013 Měl jsem namysli to žloutnutí listů a opadávání viz. 2) to je jiná paprika.
Ty napadený mšicemi se jen kroutí listy, ale nežloutnou a neopadávají.
To žloutnutí se ted zrychlilo jak pršelo a je zima.
|
 |
Papriky - otázky, 28.8.2013 Ne, daří se mi je držet v mezích a ta paprika je všechno jenom ne žlutá.
Dík za reakci. |
 |
Papriky - otázky, 28.8.2013 Spolehl jsem se na hnojivo v substrátu od výrobce to byla asi chyba. Teď už jim dávám wuxal super to je správně, ne?
Dík. |
 |
Papriky - otázky, 28.8.2013 Ty mšice tam občas jsou, nechci je stříkat tak je vraždím ručně :))
Dík. |
 |
Papriky - otázky, 28.8.2013 Dík za odpověď - hořkou sůl jsem jim dal, možná málo a pavučinky jsem kontroloval a nic. |
 |
|
 |
Papriky - otázky, 28.8.2013  5) Rajčata mi začínají odspoda listy žloutnout takový fosforový nádech.
|
 |
Papriky - otázky, 28.8.2013  4) Je ta AMYna zralá?
|
 |
Papriky - otázky, 28.8.2013  3) Další:
|
 |
Papriky - otázky, 28.8.2013  2) další:
|
 |