Příspěvky uživatele - 202.100

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Rajče Ildi, 6.9.2013
To je dost tragický, celou sezonu se o něco starat a přijít na to, že si z vás někdo udělal legraci, aby vydělal.  Jsem začátečník tak koukám, že budu muset jít nakupovat semena někam, nevím kam a koupit něco nevím co.:)))
Papriky - otázky, 30.8.2013
Kouknu na ně.  Dík.
Dík za nasměrování nečekal jsem, že mě napadnou na balkoně všechny neduhy paprik - housenky, mšice,svilušky, ty papriky jsou hrozný furt je něco žere. Nevíte z jakých paprik dělají Maďaři tu rudou mletou papriku? Paprikový mlýn Maďarsko
Tak to byli ty sviňušky, už jsem je našel za pytlem a kýblem měli pavučinky a na větvích ven z balkonu. Listy jsou zažloutlé s hnědými tečkami a flíčky, přelezli mi i z paprik na rajčata.
Díry na listech paprik, 29.8.2013
Nechutný housenky, jednu jsem našel už nažranou a zakuklenou ze spodu listu. 
Papriky - otázky, 28.8.2013
Měl jsem namysli to žloutnutí listů a opadávání viz. 2) to je jiná paprika. Ty napadený mšicemi se jen kroutí listy, ale nežloutnou a neopadávají. To žloutnutí se ted zrychlilo jak pršelo a je zima.
Ne, daří se mi je držet v mezích a ta paprika je všechno jenom ne žlutá. Dík za reakci.
Spolehl jsem se na hnojivo v substrátu od výrobce to byla asi chyba. Teď už jim dávám wuxal super to je správně, ne? Dík.
Ty mšice tam občas jsou, nechci je stříkat tak je vraždím ručně :)) Dík.
Dík za odpověď - hořkou sůl jsem jim dal, možná málo a pavučinky jsem kontroloval a nic.
Papriky - otázky, 28.8.2013 Obsahuje fotku
5) Rajčata mi začínají odspoda listy žloutnout takový fosforový nádech.
4) Je ta AMYna zralá?
3) Další:
2) další: