|
Zelená střecha - ne jen pro mechy, 28.8.2011 Jsem v tomto ohledu amatér, ale také jsem se zajímal o tuto problematiku. Nakonec jsme však byli nuceni využít klasickou sedlovou střechu. Hlavním problémem takových staveb je voda. Je nutné ji zadržet, nadbytek odvést drenáží a zároveň něco zachytit... celý příspěvek > |
 |
Jak se zbavit přísavníku na fasádě, 11.8.2011 No ja nevim ale me se vic libil baracek s tim prisavnikem... |
 |
|
 |
Plíseň, 29.6.2011 Tak to se omlouvám, ale nic to, nemění na tom že jste jednu diskuzi na skoro stejné téma založitl tudíž nevidím důvod zakládat novou. |
 |
Plíseň, 28.6.2011 Proč zakládáte novou diskuzi když už jste jednou psal v úhynu ryb, Navíc dost měníte parametry Vašeho jezírka. Podívejte se na guglu po přípravku proti plísni. Ryb tam máte skutečně až moc. Navíc by bylo dobré zjistit hodnoty vody. |
 |
Doma dělané filtrace, 28.6.2011 Filtrace, která má fungovat i přes zimu by měla být gravitační tudiž pod zemí, rozvody (trubky) by měli být v nezámrzné hloubce a oizolovány, když budou výš musí být oizolovány pořádně. Čerpadlo by mělo mít cca 4x menší průtok vody než čerpadlo které... celý příspěvek > |
 |
Doma dělané filtrace, 28.6.2011 Myslím že by bylo lepší si pořádně pročíst forum, řešilo se to tu nesčetněkrát a následně poslat dotaz čemu nerozumíte, Než zakádat nová zbytečná vlákna |
 |
Kompaktní traktor, 5.6.2011 Já bych tohle řešil možná úplně jinak. Ona ta plocha není zase až tak velká, a tak bych zakoupil něco ve stylu Vari BDR-1200 - na ty plochy jde o velmi efektivní a obratný stroj. Aby jste se dostal na místo a mohl případně připojit štípačku atd,... celý příspěvek > |
 |
Kompaktní traktor, 2.6.2011 S těmi italskými traktory je to tak trochu potíž. Významnější značky jsou Goldoni, Antonio Carraro, Valpadana a Pasquali. Vypadají prakticky úplně stejně. Zajímal jsem se o ně nedávno také, a podle různých diskuzí to vypadá tak, že Goldoni je z nich... celý příspěvek > |
 |