Příspěvky uživatele - 216.69

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Zelená střecha - ne jen pro mechy, 28.8.2011
Jsem v tomto ohledu amatér, ale také jsem se zajímal o tuto problematiku. Nakonec jsme však byli nuceni využít klasickou sedlovou střechu. Hlavním problémem takových staveb je voda. Je nutné ji zadržet, nadbytek odvést drenáží a zároveň něco zachytit... celý příspěvek >
Jak se zbavit přísavníku na fasádě, 11.8.2011
No ja nevim ale me se vic libil baracek s tim prisavnikem...
Plíseň, 29.6.2011
Tak to se omlouvám, ale nic to, nemění na tom že jste jednu diskuzi na skoro stejné téma založitl tudíž nevidím důvod zakládat novou.
Plíseň, 28.6.2011
Proč zakládáte novou diskuzi když už jste jednou psal v úhynu ryb, Navíc dost měníte parametry Vašeho jezírka. Podívejte se na guglu po přípravku proti plísni. Ryb tam máte skutečně až moc. Navíc by bylo dobré zjistit hodnoty vody.
Doma dělané filtrace, 28.6.2011
Filtrace, která má fungovat i přes zimu by měla být gravitační tudiž pod zemí, rozvody (trubky) by měli být v nezámrzné hloubce a oizolovány, když budou výš musí být oizolovány pořádně. Čerpadlo by mělo mít cca 4x menší průtok vody než čerpadlo které... celý příspěvek >
Doma dělané filtrace, 28.6.2011
Myslím že by bylo lepší si pořádně pročíst forum, řešilo se to tu nesčetněkrát a následně poslat dotaz čemu nerozumíte, Než zakádat nová zbytečná vlákna
Kompaktní traktor, 5.6.2011
Já bych tohle řešil možná úplně jinak. Ona ta plocha není zase až tak velká, a tak bych zakoupil něco ve stylu Vari BDR-1200 - na ty plochy jde o velmi efektivní a obratný stroj. Aby jste se dostal na místo a mohl případně připojit štípačku atd,... celý příspěvek >
Kompaktní traktor, 2.6.2011