Příspěvky uživatele - 105.202

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Kam zasadit tulipány v únoru, 7.2.2013
Další možností je rychlení v květináči - zasadíte a zakryjete květináče - dřív se doporučovalo papírovou čepicí, asi by šlo i vložit květináče do černého pytle. Zem zalít a vše pěstovat ve střední teplotě, až tulipány narostou asi 15 cm a pak dát na... celý příspěvek >
Bifteková rajčata, 5.2.2013
Můžu se otázat na způsob missouri vyštipování? MOžná jsem špatně hledala, ale nic jsem nenašla.. Stupické se po letech chystám pěstovat. Děkuji EM
Tulipány, 24.1.2013
Je možné tulipány ještě zakrýt chvojím. Ale narcisy mám asi 3 cm každý rok již na podzim a kvetou bez problémů. EM
Žluté jablko II, 16.1.2013
Dobrý den, jsem laik a bohužel si nejsem zcela jistá jestli vím co je renetovitá chuť. Na jiné zahradě v sudetech znám koženáče, což by reneta měla být a na táborsku jsme měli ještě jinou žlutou jabloň o které jsem na základě místních diskusí došla k... celý příspěvek >
Žluté jablko II, 15.1.2013
Všem děkuji za nápovědu. Zkusím si půjčit staré atlasy a skusím porovnat. Ušlechtilé žluté je na internetu dvakrát jedno určitě ne a druhý obrázek by mohl být správný. Hledala jsem na internetu Pasecké vinné, a odkaz mě navedl na stránky... celý příspěvek >
Plíživá vytrvalost starých odrůd, 11.1.2013
Špatně jsem to napsala - současné stromy jsou šlechtěny do VHODNÝCH podmínek, jenže většina zahrad má podmínky horší. A k čemu mi je výborné jablko, které chce výbornou půdu a ideální stanoviště. K čemu mi je strom, který musím udržovat přesným... celý příspěvek >
Plíživá vytrvalost starých odrůd, 11.1.2013