|
Příspěvky uživatele - 100.5
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Černání jablek, 30.11.2007 Mnohokrát jsem opakoval, že jsem laik a uvádím - jako ostatně všichni - pouze své názory, a závěry, k nimž jsem došel pouhou empirií Jako laik se mám právo i splést, Vy i pan host jste zřejmě odborníci profesí a své názory máte podloženy teorií a... celý příspěvek > |  | Černání jablek, 29.11.2007 Pane, děkuji Vám za velmi seriózní a fundovaný tón Vašeho příspěvku - a to myslím vážně, bez stopy ironie. Přesto si dovolím s Vámi ne zcela souhlasit. Toto diskuzní fórum není profesionální debata, vědecké sympozium, ba ani ... celý příspěvek > |  |