Příspěvky uživatele - 72.246

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Sklizeň 2017, 17.8.2017
Nejsem odborník, ale myslím, že to bude Amy nebo Super Amy a ještě do třetice Amyka. Jsou si hodně podobné.
Rajčata 2016, 24.8.2016
U me je stálicí odrůda "sweetmilion" a ještě sladší je "sun gold", ale oproti milionu má gold méně plodů.
Odrůda rajčete, 9.12.2014
Semena Gardenberry jsem u AEV-VS koupil už loni a pěstoval ve foilovníku hned vedle Sweetmilionu a Sungoldu a musím přiznat, že to bylo největší zklamání letošní pěstební sezony. Rajče Gardenberry, mdlá nevýrazná chuť, jako kdybych je koupil v zimě v... celý příspěvek >
Jak zpracovat nadbytek salátových okurek, 19.8.2014
Loni jsem měl také přebytek hadovek a tak jsem zkusil " americkou čalamádu" a musím říci, že nám to doma tedy velmi zachutnalo, letos jsem už dělal čtvrtou dávku. To kari tomu dává takový ten šmrnc. Ještě musím podotknout, že hadovky před nasolením... celý příspěvek >
Rajčata pro sezónu 2014, 10.12.2013
Měl jsem na mysli osobní zkušenosti pěstitele, ne popis výrobce, či distributora, ale i tak moc dík, zase mám co prohlížet.
Rajčata pro sezónu 2014, 10.12.2013
Můžete mě někdo napsat něco o odrůdě Rhapsody F1, mají ji na Estoncích, ale nikde v diskuzi jsem se o ní nic nedočetl. Děkuji.
Topaz, 26.10.2012
Pěstuji v Krkonoších (Vrchlabí) jižní svah, štíhlé vřeteno na M9 a letos první úroda, jablíčka se krásně vybarvila a ta chuť je také vynikají. Myslím že i na Vysočině se dostaví úspěch v podobě vyborně chutnajícího topazu.
Vyplatí se v dnešní době stavět skleník nebo koupit hotový?, 13.3.2012