Příspěvky uživatele - 230.199

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Jaké odrůdy na Vysočinu?, 11.4.2016
Je třeba si taky si dát pozor na podnož. Já pěstuji nedaleo Boskovic na jihu Brna (208 m n.m.). Leskoru mám již 4 roky za tu dobu vyrostla o 15 cm. Bohužel jsem jako začátečník udělal chybu, že jsem si nezjistil podnož. Překvapilo mě, jak... celý příspěvek >
Nejranější odrůdy meruněk, 4.4.2016
Já jsem se rozhodoval mezi Radkou a Tsunami, dnes jsem objednal 2x Tsunami. Ale pořád nevím, zda by Radka nebyla lepší. U Tsunami mně vycházelo, že je odolnější. Hlavně mě přesvědčily ty fotky z obchodu Na Zazvorce. Na slovenském webu napsali, že... celý příspěvek >
Zkušenost s robotickou sekačkou, 15.7.2014
Dobrý den, my jsme nedávno pořídili sekačku Husqvarna Automower 330 X pro naší babičku na zahradu a zatím teda musím říct, že je naprosto výborná, máme na zahradě trošku vlnitý terén a sekačka si s tím krásně poradí. My jsme s Husqvarnou... celý příspěvek >
Využití vylisované jablečné drti, 9.11.2012
Máte pravdu, ve výliscích z domácího lisování je nesrovnatelně víc šťávy než ve výliscích z domácího ručního lisování. Takže já výlisky nevyhazujhi, ale přidám hodně vody a cukru, nechám vykvasit a vypálím. Výsledná pálenka není tak špatná, pokud je... celý příspěvek >
Co vaše réva? (2012), 7.9.2012
Díky za zájem.Bohužel nevoní po jahodách a výrazně ani po ničem jiném.Kuličky jsou sladké a konzistence rosolovitá s pecičkou. Tož tak.
Co vaše réva? (2012), 4.9.2012 Obsahuje fotku
Taky si dovolím se přidat se svou troškou do mlýna.Poprvé mi zaplodila mě zatím neznámá odrůda s obrovskýnmi listy (cca 30 cm).Dostal jsem ji z Moravských Bránic a právě dozrává. Třeba ji někdo má a zná. Předem díky. Standa