Příspěvky uživatele - 196.64

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Slivovice - kvas, 29.8.2012
No jestli jsi byl u toho, jak se slivovice pálí, tak toho moc nevíš. Já byl taky u toho, jak se krotí tygr, ale netroufl bych si na to...   Ale k tvému článku: Základem kvalitní slivovice je kvalitní kvas. Napíšu ti, jak to dělám... celý příspěvek >
Křovinořez pro ženu, 10.2.2009
Děkuji Radku za Vaši péči o mé zdraví: o) Nákup ženských kšand určitě při nákupu zvážím. Markéta
Křovinořez pro ženu, 10.2.2009
Já myslela, že ten 4 zubý nůž je na dřeviny. Něco jako kotouč na mafla, a že struna je na trávu... Tak nevím, fakt jsem technikou nepolíbená, ale jde mi spíš o stroj. Ten potřebuju, aby něco vydržel, příslušenství už není ta nejvyšší položka, a tam... celý příspěvek >
Křovinořez pro ženu, 10.2.2009
Děkuju za doporučení.  Okouknu na netu, snad bude i údržba lehká. Jsem v tomhle děsná konzerva. Pokud si něco pořídím, tak na tom pak lpím a nerada hledám něco nového. Snad to tedy bude držák a ne rozpadák.o) Na Dolmar jsou celkem dobré... celý příspěvek >
Křovinořez pro ženu, 10.2.2009
Pochopil jste dobře, stromky považuji za nálet. Cenu optimálně tak kolem 10 tis., při těžkém rozhodování jsem ochotna jít tak do 15 tis. A klidně se ptejte, 40 kg nevážím, ale jedná se o snahu... asi takhle, kdybych si měla vybrat zda raději uvařit... celý příspěvek >
Křovinořez pro ženu, 10.2.2009
Pokoušela jsem se na diskuzi najít příspěvek týkající se výběru křovinořezu jako takového. Většina příspěvků je zde vedena už na konkrétní typ. Já bych potřebovala radu spíše pro začátečníka (začátečnici). U chalupy máme pozemek cca 2400 m2. Část je... celý příspěvek >
Rybíz, angrešt, 5.9.2006 Obsahuje fotku