|
Akát, 6.11.2009 Netušil jsem že vyvolám takovou zuřivou diskusi tím že vysadím pár akátů do lesa.Bydlím v oblasti severních sudetských smrkových monokultur a nevím že by se tady akát samovolně plevelil.Jsem odborník přes dendrologii a rozhodně horší následky má... celý příspěvek > |
 |
Akát, 5.11.2009 Teď jsem sázel pár akátových odkopků do lesa abych měl větší biodiverzitu a nejenom smrky.Mám douglasky, dub červený, břízu,borovice lesní, buky, drnáky, javory a pokud se člověk stará tak se nemůže nic rozplevelit.Akát je dobrý na živý plot proti... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Vlašský orech - výsadba zo semena, 26.10.2009 Jediné řešení je koupit hotový stromek ze zahradnictví.Stromeček ze semene začíná plodit tak okolo 20 let(mě po 24)a nevíte co z toho bude.Já měl kliku a je to polopapírák.Jinak se roubují a to doma neuděláte-chce to specielní podmínky-vlhkost a... celý příspěvek > |
 |
Rostlina z Recka, 25.10.2009 Eremurus přece nemá cibuli |
 |
Rostlina z Recka, 25.10.2009 Před 4 roky jsem navštívila Krétu, také jsem se tam s touto cibulovinou setkala, okolní kopce jí byly doslova poseté. Je to Urginea maritima, co s ní, v našich zimách, to opravdu neporadím, divila bych se, kdyby venku přežila. Chtěla bych se tam... celý příspěvek > |
 |
Pěstování orchidejí, 9.10.2009 Právě teď je období, kdy nedočkavě sledujeme naše miláčky, zda už nasazují květní stvol. Pokles teplot na podzim, než se začne topit, je dobrý pro indukci kvetení. Květní stvol má na konci takový růžek, na rozdíl od rašícího kořene. Určitě se teké... celý příspěvek > |
 |
Nejchutnější odrůdy jabloní - jaké to jsou?, 8.10.2009 Pokud chcete opravdu chutnou jabloň tak to je Coxova reneta ale ta už pomalu mizí ze zahrad.Mám 2 stromy ještě po dědovi a jsou vynikající.Výborný je i Nonetitt(matčino) a sladká je Jadernička moravská-to by mohlo být to sládě-mam starý strom a už ho... celý příspěvek > |
 |