|
Chřadnoucí sloní noha, 3.8.2012 Mnohokrát děkuji, zkusím to a uvidím. Mrzelo by mně, kdyby mi odešla. Je nádherná a byl to pro mně opravdu cenný dárek.
Snad se mi uzdraví :) |
 |
Chřadnoucí sloní noha, 30.7.2012 Zdravím všechny nadšené pěstitele sloní nohy.
Mám problém..před časem mi sloní noha začala usychat - má suché listy, začaly schnout od spodu a teď jich je suchách docela dost.
Jsem amatér, sloní nohu jsem dostala darem a je to dar mně cenný,... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Sedmikráska, 22.4.2012 Pokud není sedmikrásek v trávníku větší množství, nemusí se hned používat herbicid. Sedmikrásce se daří na půdách chudých na živiny a tak se dá silně omezit i přihnojením hnojivem s vyšším obsahem dusíku. Mám vyzkoušený postup, že na na rostlinu... celý příspěvek > |
 |
Jak naředit Aminex?, 10.3.2012 Dějuji za reakci, ale na tom odkazu je ředění, jak se domnívám, na hektar a to přepočítávání mi moc nesedí. Množství Aminexu na 1 ar vychází 5 ml. To je v rozporu s výše poskytnutou radou. Dostal jsem totiž ještě jednu radu - 45 ml/5 l vody, sice je... celý příspěvek > |
 |
Jak naředit Aminex?, 10.3.2012 Děkuju moc za úplné vysvětlení. |
 |
Jak naředit Aminex?, 10.3.2012 Děkuji za radu.
Plevel v plném růstu znamená, že má být v určité velikosti, nebo můžu trávník sekat? Ještě bych se chtěl zeptat, jestli na trávník můžou vstupovat děti a zvířata, případně za jak dlouhou dobu. |
 |
Jak naředit Aminex?, 9.3.2012 Dostal jsem lahvičku Aminexu s tím, že je vhodný na zničení plevelů v trávníku. Nevěděl by někdo jaké množství Aminexu a vody se má použít na 1 ar trávníku? Má někdo zkušenost s tímto postřikem? |
 |
Automatické otvírání oken skleníku, 23.1.2012 Děkuji za vysvětlení. Otvírač jsem vyrobil sám, jen jsem si nemohl vzpomenout jak to bylo tehdy s tím naplněním. Mám ho totiž ve skleniku už více než 20 let. Fungoval perfektně a funguje dál, jen minulý rok se mu nějak změnil zdvih a tak jsem se... celý příspěvek > |
 |