Příspěvky uživatele - 80.127

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Kristalon start kristalon plod a kvet, 22.4.2011
Omlouvám se pr. můj dotaz asi není k tématu... chci se zeptat vypěstovala jsem s v únoru petunky ze semínek... a ted jsem nekde cetla, ze pry je lepsi koupit si je v zahradnictvi nez si je doma vypestovat. Nekde jsem cetla, ze nekvetou... tak jsem se... celý příspěvek >
Petunie, 19.4.2011
moc díky... takže je můžu už hnojit i když jsou v kelímcích nebo už je můžu rozsadit do truhlíku? víte já jsem čirý laik:-D
Petunie, 19.4.2011
Prosím o radu.. V únoru jsem si vypěstovala petunie ze semen nyní je mám v rozsazené v kelímcích od jogurtu a pravidelně je zaštipuji. Koupila jsem si hnojivo kristalon start, ale netuším jestli už můžu začít s hnojením, anebo počkat až je vysadím... celý příspěvek >
Trvalkový záhon, 14.4.2011
Dobrý den, chtěla bych poradit... Uvažuji o založení trvalkového záhonu pod starou jabloní... Je to takové polostinné místo asi 6 m. Nevím co tam mám, ale nasadit..Uvažovala jsem o pár hortenzií, ale nevím s čím je nakombinovat, aby se snesly..... celý příspěvek >
Trávník jak na něj?, 14.1.2011
a můžu mít ještě dotaz ohledně hnojení trávníku? Které hnojivo je nejúčinnější? Mám strach, že bych mohla trávník spálit. A ještě se chci zeptat jaké je dobré osivo trávníku? A jestli se to při setí míchá i s hnojivem? díky. Budu ráda za každý... celý příspěvek >
Trávník jak na něj?, 14.1.2011
Ahojte, prosím Vás potřebovala pár moudrých rad..Vlastním hodně velkou zahradu (nevím přesně míru). Mám problém s trávníkem, který původně sloužil jako terén pro hospodářská zvířata a nyní je zcela zatravněn..Chci dát celou zahradu " do kupy" a... celý příspěvek >
Další diskuze:  12