Příspěvky uživatele - 196.10

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Zná někdo tuto popínavou rostlinu?, 20.10.2011
Moc děkuji pane Josef, tentokrát to byla na 99,5% trefa do černého. Díval jsem na informace o loubence pochybné - Thladiantha dubia a vše sedí. Nyní pouze musím zjistit zda moje rostlinky jsou samičí nebo samčí. Protože, přestože velmi intenzivně... celý příspěvek >
Zná někdo tuto popínavou rostlinu?, 19.10.2011
Děkuji za informace, pane Josef. Snažil jsem se najít fotografií rostliny Dioscorea balcanica, ale stále se opakují tytéž fotografie a podle nich se zdá, že to nebude ono i když to zní lákavě.
Zná někdo tuto popínavou rostlinu?, 19.10.2011
Moc Vám děkuji pane Jančo za nasměrování. Podle fotek, které se mi podařilo najít na internetu to, ale není Dioscorea causasica ani dioscorea villosa a dokonce, ani Dioscorea tokoro. Neodpovídá totiž tvar a barva hlíz. Nicméně kytka z rodu Dioscorea... celý příspěvek >
Dřezovec trojtrnný, 19.10.2011
Trny pouze nejsou vidět. Snad proto, že na daném místě má ideální podmínky (slunce a vlhko) tak má jen jemné trny. Rostlina je sice stará 10 let, ale před tím rostla 8let ve stínu pod jabloní. Za dva roky co je na novém stanovišti vyrostla o dva... celý příspěvek >
Lilie - doprovodné rostliny, 19.10.2011 Obsahuje fotku
Dobrý den, mě rostou mezi liliemi sněženky a bledule. Obě tyto květiny vyrážejí velmi brzy na jaře a zatahuji se ještě dříve než lilie začnou pořádně růst. Také mám mezi liliemi několik rostlin česneku obřího, který má také svou hlavní vegetační dobu... celý příspěvek >
Dřezovec trojtrnný, 19.10.2011 Obsahuje fotku