|
Pomologie nových odrůd jabloní, 28.3.2011  Dnes mě přišly obě pomologie a posílám 2 stránky na ukázku |
 |
Pomologie nových odrůd jabloní, 24.3.2011 Také mám objednanou pomologii, ale chtěl jsem se zeptat, které nové odrůdy byly registrované v lednu tohoto roku, případně na které webové adrese lze tyto informace získat. Děkuji Karel |
 |
|
 |
Jak stříhat dvouletý špičák hrušně na špalír?, 15.3.2011 Dobrý den,
prosila bych o radu. Na podzim jsem zasadila dvouletý špičák (momentálně asi 130cm) a plánuji vytvoření špalíru (nebo nějakého tvaru na plocho). Jsem začátečník a tak nevím jestli je možné sestřihnout špičák až nad pupen nad... celý příspěvek > |
 |
Odrůda Admiral, 13.3.2011 Ve svých poznámkách mám ještě to, že Mira pochází z křížení Karmína x novošlechtění Vf |
 |
Letošní boj se strupovitostí, 1.3.2011 Já bych tomu sousedovi koupil na podzim ve školce 2 kvalitní stromky švestek (v ceně cca 400,- Kč) pod podmínkou, že ten starý nemocný strom pokácí. |
 |
Odruda Fuji v Cesku, 17.2.2011  Na výstavě ovoce jsem vyfotil jablko Pink Lady (úplně vpravo). |
 |
Trvanlivé jmenovky s odrůdami, 17.2.2011  Fotku upevněnou na plotě posílám zvlášť, neboť se mi nepodařilo poslat 2 fotky současně v 1 příspěvku. |
 |
Trvanlivé jmenovky s odrůdami, 17.2.2011  Asi před rokem jsem zde psal o svých zkušenostech s jmenovkami vyrobené z podlahoviny Novilon a natřeného barvou Alkyton. Protože celkový počet těchto číselných cedulek pro stromky, rouby, podnože a semenáčky v zahradě neúměrně rostl (nyní dosáhl... celý příspěvek > |
 |
Polehnutý hrách, 17.2.2011  Já jsem kdysi pěstoval tzv. nepoléhavý hrách, který měl zvláštní úponky a počasí s ním lehlo nehnulo. |
 |
Pomologie nových odrůd jabloní, 24.1.2011 Dnes mě vydavatelství Baštan emailem sdělilo, že chystaná knížka má název Pomologie ovoce, vyjde v březnu 2011 a bude mít 2 díly : I. díl publikace pojednává o jádrovinách a II. díl je věnován peckovinám. |
 |
|
 |