|
Příspěvky uživatele - 64.210
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Založení záhonu, 17.2.2013 Děkuji Lído. Takže když ke granulovanému přidám kompost, tak tam bude i ten humus, že? |  | Založení záhonu, 17.2.2013 Na podzim jsem ještě nevěděl, že půjdu v Mičurinových šlépějích
Tak jsem to konečně pochopil. Moc děkuju. B |  |
|  | Založení záhonu, 17.2.2013 Ahoj zahradníci,
jsem zahradnický začátečník a proto prosím o radu. Nějakou tu literaturu jsem přelouskal i časopis zahrádkář si kupuji. Přesto nemám jasno v založení záhonu, respektive vyhnojení jeho tratí.
Na jaře seříznu travní drn a... celý příspěvek > |  | Brusinky neplodí, 15.2.2013 Záleží jak dlouho je máte, myslím, že plodí až po třech letech. Já jsem sadil z Kruhu 2 malinkaté rostlinky, letos budou mít 3 roky, takže jsem také čekatelem. Ovšem při jejich velikosti, spíše malosti, to nebude bůh ví co.. |  | Kysané zelí, 15.2.2013 Ok děkuju všem za reakce. Pak dám vedět, jestli to k něčemu bylo. Do budoucna si seženu nějakou nádobu k tomu určenou. Břeťa |  | Kysané zelí, 13.2.2013 Děkuji za odpověď. Na tu mrkev se vykašlu. Možná i na Jablka..