Příspěvky uživatele - 64.210

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Založení záhonu, 17.2.2013
Děkuji Lído. Takže když ke granulovanému přidám kompost, tak tam bude i ten humus, že? 
Na podzim jsem ještě nevěděl, že půjdu v Mičurinových šlépějích  Tak jsem to konečně pochopil. Moc děkuju. B
Ahoj zahradníci, jsem zahradnický začátečník a proto prosím o radu. Nějakou tu literaturu jsem přelouskal i časopis zahrádkář si kupuji. Přesto nemám jasno v založení záhonu, respektive vyhnojení jeho tratí.  Na jaře seříznu travní drn a... celý příspěvek >
Brusinky neplodí, 15.2.2013
Záleží jak dlouho je máte, myslím, že plodí až po třech letech. Já jsem sadil z Kruhu 2 malinkaté rostlinky, letos budou mít 3 roky, takže jsem také čekatelem. Ovšem při jejich velikosti, spíše malosti, to nebude bůh ví co..
Kysané zelí, 15.2.2013
Ok děkuju všem za reakce.  Pak dám vedět, jestli to k něčemu bylo. Do budoucna si seženu nějakou nádobu k tomu určenou. Břeťa
Kysané zelí, 13.2.2013
Děkuji za odpověď.  Na tu mrkev se vykašlu. Možná i na Jablka..   Dotaz, kde vemu zelí mne dostal do "úzkých".  To musí být nějaké speciální hlávky? Já myslel, že zajedu do kaufu koupím hlavky zelí a jdu na to??? Nebo to tak... celý příspěvek >
Kysané zelí, 13.2.2013
Dobrý den, zelí budu dělat poprvé v životě. Jak někdo psal, tomu zelí je jedno kdy kvasí, tak doufám, že i přes pokročilou Zimu není pozdě. Mám však otázku:  cibule se krájí na kolečka, nebo se naseká nadrobno? Jablka se nastrouhají? Přidáváte... celý příspěvek >
Kdy naposled stříhat živý plot?, 19.9.2011
Zdravím, mám živý plot z Habru, Dřišťálu a Ptačího zobu. Kdy ho můžu naposledy zastřihnout před zimou? Díky KB
Další diskuze:  12  
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty