Příspěvky uživatele - 40.135

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Hrušeň těsně k domu (na kordon), 4.3.2011
Díky za upozornění, téma hrušně jsem procházela, ale nevšimla jsem si.
Řez angreštu, 4.3.2011
Zdravím. Jsem taky amatér. K řezu stromkového angreštu mám poznámku, že 4-5 kosterních větví stačí a že mám v předjaří svěšené větve zakrátit v místě, kde z oblouku vyrůstá mladší výhon. Pokud je korunka moc hustá, odstranit některé staré větve... celý příspěvek >
Hrušeň těsně k domu (na kordon), 4.3.2011
Hm, nikdo nemáte hrušeň blízko u zdi nebo vedenou v ovocné stěně? A to jsem si říkala, kolik je tu ovocnářů, že to někdo určitě mít bude. Jdu studovat do knihovny. Za každý postřeh předem díky.
Sladký angrešt a rybíz pro děti, 4.3.2011
Zdravím. Řešila jsem to samé. chtěla jsem odrůdy vhodné spíše na přímý konzum než na konzervaci nebo produkci šťáv, do vyšších poloh a odolné. Podle informací na stránkách Sempry, pobočka Losiny, jsem si vybrala (opisuju svoje loňské poznámky): z... celý příspěvek >
Dýně hokkaido, 3.3.2011
Zdravím. Je to možné a běžně se spolu kříží. Tak jsem hledala v chytrých knihách a našla jsem izolační vzdálenost asi 40 metrů plus něčím vzrůstným odděleno. To je nerealizovatelné, takže druhý způsob byl počkat si na květ těsně před... celý příspěvek >
Stepenie do hlôhu, 2.3.2011
Zdravím. Na ovocnářském kurzu jsme do hlohu hrušně štěpovali, takže to asi jde a smysl to mít bude.
Hrušeň těsně k domu (na kordon), 2.3.2011
Zdravím. bydlím v 500 m.n.m. a uvažuju, jak využít prostor záhonu před vchodem do domu. Je otočený na západ, rozměr asi 3x1m plus 40cm od zdi šterkové odvodnění stěny domu. Zároveň je od severu částečně krytý před větrem zastřešeným... celý příspěvek >