|
Příspěvky uživatele - 8.78
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Kristalon na rododendrony, 27.6.2011 Děkuji moc za informace!
Petra |  | Ohraničení trávníku, 24.6.2011 To zní velmi dobře, když se do toho zvrchu vtlačí trochu kamínky, musí to vypadat dokonale. Nelíbí se mi žádné lemy ze zámkové dlažby a pod., vypadá to velmi uměle a nepřirozeně... |  |
|  | Kristalon na rododendrony, 23.6.2011 Dobrý den,
jsem začátečník, mám více balení krystalonu na rododendrony, můžete někdo poradit, jestli by se s tím dalo hnojit i něco dalšího? Je to vhodné třeba i na konifery, nebo kterým trvalkám by to prospělo?
Díky, Petra |  | Ovlivňuje typ sekačky množství plevele v trávníku?, 22.6.2011 Jo to jste mě pobavil. Bohužel to není jetel, ten by mi asi nevadil. Je to aspoň pět druhů horších potvor, které by pro dřevnatost stonků a nedostatečnou velikost listů králíčkovi nechutnali...:-) |  | Ovlivňuje typ sekačky množství plevele v trávníku?, 22.6.2011 Chtěla jsem udržovat trávník bez použití herbicidů podle rady, že časté sekání omezuje plevele, ale bohužel mám po pár letech místo trávy plevel. Jsou to samé plazivé typy plevelů, jichž se sekačka ani netkne. Ráda bych se zeptala, jestli je možné,... celý příspěvek > |  | Slimáci, 8.6.2011 Ferramol. Je drahý, ale funguje a měl by být neškodný. Lepší je koupit větší balení, finančně se více vyplatí než malé. Já byla také zoufalá, ale tohle opravdu zázračně funguje.