|
Příspěvky uživatele - 35.114
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Nový záhon, 13.10.2010 Pěkné dopoledne Dano, zrytí a obrácení by podle mě mělo stačit. S netkanou textilií nemám zkušenost, to Vám neporadím. Já vše vždy zryji, vyberu drny, otluču zem a hned srovnám, zasadím a případně nasypu kůru. Jsem hrozně nedočkavá a chci aby mi... celý příspěvek > |  | Nový záhon, 12.10.2010 Dobré odpoledne Dano, jedině bych se teď na podzim bála té chemie, ale jinak bych si tam zasadila co se Vám líbí a co Vám udělá radost. Někdy nás příroda úžasně překvapí co dokáže. Já jsem načetla spoustu knih, informací na internetu. Samozřejmě jsem... celý příspěvek > |  |
|  | Nový záhon, 12.10.2010 Dobrý den, nejsem žádný odborník, ale místa určená pro kytky bych určitě zryla, srovnala a vytahala všechny drny. Bála bych se kytky zasázet už teď díky tomu Roundapu. S koňským hnojem nemám zkušenost, ale určitě by to základu pro sázení jen... celý příspěvek > |  | Chryzantéma, 11.10.2010 Dobrý den Noro,