Příspěvky uživatele - 151.38

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Stará jabloň - jak stříhat, 15.3.2013
Vážení pánové, jsem mile překvapen jaká se rozvinula diskuze o mém dotazu. Jsem naprsotý laik, ale přesto bych rád postupoval co možná nejlépe. Proto ten dotaz. Co se týká vypěstování terminálu, musím potvrdit, že ve středu se skutečně tvoří... celý příspěvek >
Stará jabloň - jak stříhat, 13.3.2013 Obsahuje fotku
Dobrý den, posílám příspěvek podobný tomu předešlému, ale zajímal by mě Váš názor na to, jak bych měl postupovat. Jabloně se určitě zbavovat nechci, zase tak stará mi nepřipadá. Jak ale bojovat s každoročním masivním přírůstkem vlků?... celý příspěvek >
Jak zastříhnout slivoň, 26.4.2011
Aniž jsem četl poslední dva diskuzní příspěvky, všechna očka na výhonu pod korunkou jsem dnes odpoledne vyslepil. Jsem tedy zvědavý, jak se bude celá věc vyvíjet dál. Dám určitě vědět. Jinak samozřejmě děkuji za Vaši chuť diskutovat a za... celý příspěvek >
Jak zastříhnout slivoň, 25.4.2011 Obsahuje fotku
Provedeno, viz foto. M. Krátký
Jak zastříhnout slivoň, 25.4.2011 Obsahuje fotku
Dobrý den, měla by se ta horní větev nějak vyvazovat buď k původnímu kmínku nebo, po odstranění jeho horní části, například k opoře? Přikládám rovněž aktuální obrázek. M. Krátký
Jak zastříhnout slivoň, 24.4.2011
Děkuji všem za příspěvky. Vyvázat ke kmínku znamená "přitáhnout" červeně označenou větev co nejvíce k původnímu terminálu? Chápu to dobře? Ostatní větve mám ponechat jak jsou? Děkuji za odpovědi. M. Krátký
Jak zastříhnout slivoň, 20.4.2011
Současná spodní větev je vzdálená 44 cm od země. Moje představa o výšce budoucího kmínku je asi 1 metr. Děkuji za radu. Krátký
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty