|
Příspěvky uživatele - 130.162
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Ochrana dřevěného plotu, 22.3.2011 ted jsem natíral plot z obyčejných desek vyjetým olejem. Už jsem to zkoušel před rokem a olej dobře vsáknujl do dřeva. Neměl jsem pocit že by to tak silně zapáchalo. Ted po roce už nic necítím a plot pořád drží svou hnědočernou barvu (dalo by se... celý příspěvek > |  | Množení a stříhání euphorbia milli, 6.2.2010 Děkuji mockrát |  |
|  | Množení a stříhání euphorbia milli, 2.2.2010 A je tu někde popsáno to množení a řízkování sukulentů? Jsem laik... |  | Množení a stříhání euphorbia milli, 29.1.2010 Už jsem na jiné diskuzi zjistila, že rostlinka která mi prospívá už pár let je euphorbia milli. Chtěla bych ji ale dostat do nějakého hezčího tvaru - popřípadě rozmnožit. Jak hodně ji můžu ostříhat, přesadit a jak ji rozmnožit? Předpokládám, že... celý příspěvek > |  | Co je to za květinu?, 23.1.2010 Ještě bych se ráda zeptala po odstřihnutí a zaschnutí je mám nechat pustit kořínky? A v čem? |  | Co je to za květinu?, 23.1.2010 Děkuji, díky názvu už si můžu sehnat podrobnější info a zkusím ji teda i rozmnožit, sice moc nerozumím druhům rašeliny - perlit apod., ale poptám se v zahradnictví. |  | Co je to za květinu + stříhání?, 20.1.2010  Moc prosím nepoznáte někdo tuhle květinu, jak se jmenuje? Je koupená v květinářství už docela dávno, název si vůbec nepamatuji, ale kvete téměř neustále a tak se mi moc líbí, je hodně trnitá. A další dotaz je jestli se může stříhat, když kvete... celý příspěvek > |  | Ostružina - jak ostříhat?, 17.8.2009  Moc prosím o dotaz, ačkoliv jsem několik příspěvků týkajících se ostružin přečetla, jsem úplný laik. Zasadili jsme tohle jaro ostružinu, začíná se rozrůstat, za což