|
Phaleonopsis - uschl stonek, 9.3.2010 ahoj- vždy záleží, kde květina stojí. pokud je to nad topením, je možná málo zálivky. ale dá se podívat do průhledného květináče. pokud je v něm rosa, je dost vláhy. při přelití a chladu od okna změknou listy... žlutý a suchý výhon se... celý příspěvek > |
 |
Phalaenopsis - škůdce, 8.3.2010 jo - jsou to červci, konkrétně vlnatka. pomohl mi postřik Mospilan - opakovaně. K. |
 |
|
 |
Nejzdařilejší pokojové rostliny, 8.3.2010 Je k dostání tyto druhy v zimě - kolem vánoc. K. |
 |
Nejzdařilejší pokojové rostliny, 7.3.2010 ahoj - jestli je to dotaz na orchideje - tak jsou k dostání v marketech. nemůžu napsat ve kterých, kvůli reklamě. ale v.těch, co prodávají rostliny. K. |
 |
Nejzdařilejší pokojové rostliny, 7.3.2010  Přidám dvě cymbidia |
 |
Jak na růže od začátku výsadby? jsem začátečník, 4.3.2010 ahoj-Austinky jako keřové moc nestříhám. měly by mít - podle druhu- kolem 1,5m. do výšky i šířky. na podzim jsem o jednu třetinu zakrátila, kvůli zahuštění a aby mi je nepolámal sníh. jinak uvidím, jak budou letos prospívat - stříkám na černou... celý příspěvek > |
 |
Růže a sníh, 4.3.2010 Ahoj - nebude to tak zlé. růže mají schopnost obrazit a i když se zdá, že jsou zmrzlé, nemusí to být pravda. na prostřední fotce je Westrland, růžové nevím. s pozdravem K. |
 |
Odrůdy pnoucích růží, příprava stanoviště, 3.3.2010 PS. -omlouvám se za dva příspěvky - myslela jsem, že se nezobrazil - a byla další stránka. K. |
 |
Odrůdy pnoucích růží, příprava stanoviště, 3.3.2010 ahoj Hanko, tak i moje růže dostaly na frak. ta letošní zima- některé jsou až k navršené zemi černé.tvého muže mne nenapadlo podezírat -myslela jsem cizí. no už je veseleji, snad ta druhá vlna zimy nebude tak zlá. s pozdravem ... celý příspěvek > |
 |