|
Nezamrzne mi nektarinka?, 29.11.2010 Stáčí kmienok, netreba zakryť aj korunu, nejakým vrecom?Je to mladý stromček, sadený na jeseň. |
 |
Meruňka Bergeron, 23.10.2010 Kúpil som si vo Vesele pri Piešťanoch meruňku bergeron na podnoži rubira. /chcel som slaborastucu, ale už nemali/
Čítal som teraz, Niekde sa uvadza, že podpník rubira je rýchlejšie rastúci ako marhul.smenáč, potom,že je to stredne rastúci... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Začiatočník, kúpa stromkov, 7.10.2010 Som úplný začiatočník, chcem sa poradiť čo som kúpil za stromky a ako na ne.1. Jabloň idared, podpník M7,2. hruška Dicolor, podpník hruška planá.Poraďte ako široko ich zasadiť od seba. Ten podpník M7 znamená výšku rastu?Chystám sa ešte dokúpiť nejaké... celý příspěvek > |
 |
Břečťan popínavý, 28.8.2010 existuje nieco na spomalenie rasti brectanu a vinica? |
 |
Hnojení česneku, 8.8.2010 ...lebo slimaci vedia, ze k cesnaku ide ihlicie a radsej tam nechodia. |
 |
Nedostatek hořčíku a listová analýza, 8.8.2010 skuste si vyguglit clanok: WOOD ASH COMPOSITION AS A FUNCTION OF
FURNACE TEMPERATURE, tam je zlozenie pre rozne dreva. |
 |
Pomalu rozpustná hnojiva - používáte je někdo?, 11.5.2010 kompost? |
 |
Přehnojene tuje, 29.4.2010 Dobry den.Asi před mesícem jsem pohnojila Thuje smaragt a ted mi začínají rezivet(usichat( vetvičky. Dávala jsem ke každe tuji jednu hrst NPK.Tuje jsem sazela pred 2 roky a mají asi 1 m.Hnojila jsem je poprve od výsadby.Je možnéže jsou... celý příspěvek > |
 |
Odroda podnož velkosť stromu, 1.4.2010 Dobrý deň. chcem sa spýtať pokial si vyberiem jablone. Rubinola, a Jonagold na podnoži MM106 aký velký strom mám očakávať. V nemenovanej predjani mi tvrdia že M9 a MM106 je rozdiel v koreňovej sústave, preto podpera u M9, ale velkosť by mala byť... celý příspěvek > |
 |
Gloxinie, 29.3.2010 Rad bych poznal nekoho komu ucarovali Gloxinie jako mne ted na jare... nedokazal jsem ji odolat... je nadherna, rad bych ji namnozil a podaroval dalsim. |
 |
|
 |