Příspěvky uživatele - 159.146

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Pěstování hlívy, 11.10.2009 Obsahuje fotku
tak letos druhá sklizeň
Prosim o urceni sukulentu, 15.9.2009
To nevím co je to ale co vím že je nádhernej
Poradíte co je to za druh Aloe, 12.9.2009 Obsahuje fotku
Děkuji a tato? 1, 2, 3, 4, 5, 6.    
Poradíte co je to za druh Aloe, 9.9.2009 Obsahuje fotku
Dostal jsem tuto Aloe ale nevím celý název. Dík Radek
Adenium vs. Plumeria, 26.6.2009 Obsahuje fotku
No mám stejný názor jsem také začátečník a ze semene bych to nezkoušel budete čekat já si nechal poslat Adenium z Jihlavy můžu vřele doporučit vyšlo mne na 60kč má zhruba 20 cm krásné a zdravé listy Radek
Tilancie, 17.6.2009
Tuto knihu mohu doporučit také jsem si ji objednal po internetu a jsem spokojen ale nejsou tam novejší druhy jsem se také zbláznil do tilandsii od Jara jich mám už 32 kousků každej jinej je to paráda
Jakou směs používáte k pohonu 2 T, 8.5.2009
m2t? to je max do fichtla. do pil a tezcer namahanych stroju jedine plnosintetiku. jednou se me podarilo zadrit motorovku ale z blbosti rezal jsme ve vedru 35°C v lese pul dne a pak jsme to vypl a nenechal bezet na volnobech a pripeklo se... celý příspěvek >
Motorová pila Oleo-mac 947, 8.5.2009
jam mam oleaca a v poho nehlůedim na tradici nebo kvalitu. ja potrebuju aby to fiklo drevo a bylo na to spolech a to mam. mozna my pad do ruky dobrej kus. nerikam ze 947 ma extra vykon ale na to hobby rezani staci. dneska jsme stim porezal 10 kubiku... celý příspěvek >
Motorová pila Oleo-mac, 7.5.2009