Příspěvky uživatele - 165.36

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Zanedbaná zahrada - co dělat?, 20.9.2009
zahrádka je plná kamenů, takže na skalku bude materiálu dost. je tam i skleník, takže si i něco vypěstuji. co ale chci řešit, je blbé umístění keřů - vše je halabala rozházené po celé zahráce. dají se přesadit túje? jsou asi 2m vysoké. pak taky... celý příspěvek >
Zanedbaná zahrada - co dělat?, 19.9.2009
ahoj! jsem úplný laik, ale vždycky jsem chtěla zahrádku. teď to vypadá, že ji konečně budu mít. je to zahrádka na rovině, asi z poloviny jí stíní vysoké stromy, na zahrádce je vysoký smrk a borovice, pár jabloní, třešeň a zarostlé keříky, kapradí, v... celý příspěvek >
Motory briggs stratton u zahradních traktorů, 13.9.2009
Kolega má Vanguard a já V-TWIN. Olejový filtr máme stejný, olej také stejný. Jenže jeho traktor byl o 30.000 Kč dražší.Moje spotřeba BS 22 HP V-TWIN na hodinu provozu traktoru při sekání je cca 2 litry. Nevím, kde někdo bere spotřebu 3,5 l/hod. Nádrž... celý příspěvek >
Elektrocentrála SH 1000 DX, 6.9.2009
Taky se dívám po elektrocentrále a mám vyhlédnuté HERON, jsou okolo 10.000 Kč. Jsem zvědav, co Vám tady poradí.
BS Intek PRO 65 OHV - info, 6.9.2009
Jde o motor BS, INTEK PRO 65, series 825. Na stránkách BS jste se špatně díval. Mám jej na malotraktoru r.v. 2008 a letos jsem si všiml, že se objevuje i na bubnových sekačkách. Najdete ho i na DAKR. Co se týče ceny těchto sekaček, tak jsou v... celý příspěvek >
Křovinořez Hecht 143, 20.8.2009