 |
TZ4 K14 motor, 21.1.2008 Příčin může být několik: ucpaný tlumič výfuku, zanešený palivový filtr, vadný vstřikovač nafty, vadné čerpadlo.
Doporučuji tyto závady v daném pořadí prověřit. |
 |
TZ4 K14 a příslušenství, 18.1.2008 Jasný souhlas asi oba víme o čem je řeč, dát tomu písemnou formu jsem tomu asi patřičně dát nedokázal. Člověk dělá spoustu věcí podvědomě a dát jim písemnou podobu je mnohdy složité. Jedna věc je ale zcela jasná, pohled na dobře zorané pole je... celý příspěvek > |
 |
|
 |
TZ4 K14 a příslušenství, 18.1.2008 Popsal jste to celkem výstižně (řekl bych lépe) nežli se to povedlo mě. Jediné co bych ještě rád upřesnil proto, aby se tázající zbytečně při seřizování pluhu netrápil je toto. Vůli pluhu volíme od ideální osy směrem do brázdy, jinak právě dochází ke... celý příspěvek > |
 |
TZ4 K14 orba náklop pluhu pro Miloše, 18.1.2008 Brambory sázíme stejným způsobem jako vy, křivé řádky umím taky. Udržet se ve svahu v rovině je dost kumšt. Naštěstí brambory rostou i v těch křivých řádcích. Jediné co se osvědčilo, je najet pokud možno co nejkolměji do pole, a pak už nehýbat... celý příspěvek > |
 |
kosa, 17.1.2008 Krásná nostalgie, ach kde jsou ty časy. Nebylo tehdy náhodou líp? |
 |
TZ4 K14 a příslušenství, 17.1.2008 Vaše řešení připojení žačky, by mohlo být dostačující, těžko soudit (chybí foto), měl jsem něco podobného v plánu vyrobit, ale pár špalků a grif vypracovaný časem spolu s leností vykonaly své. V každém případě je nasazování žačky malým hororem. Pokud... celý příspěvek > |
 |
TZ4 K14 a příslušenství, 17.1.2008 Strpení, nemám film! |
 |
TZ4 K14 orba náklop pluhu, 15.1.2008  Naklápění pluhu je nutné použít z důvodu (čistoty brázdy). První brázdu jede traktor v rovině, tedy rozdílné naklopení pluhu je potom v brázdě. Dále se musíte vyrovnat s terénem, my ořeme převážně svažitý terén po vrstevnicích, tedy vyrovnáváme... celý příspěvek > |
 |
TZ4 K14 orba, 14.1.2008 Otec mě k orbě moc nepouští, aby zbyla zábava pro něho. Máme pluh vlastní konstrukce, je to upravený (sakovák) za koně. Na pozemcích je poměrně těžká půda, takže je doplněn pro lepší práci kotoučovým předkrojítkem. Ořeme na plný rozchod s tím, že... celý příspěvek > |
 |
Kde najdu brambory se silnou opravdu bramborovou chutí?, 13.1.2008 Asi tak před pěti lety jsem takové přivezl od Havlíčkova Brodu, vím o čem mluvíte, také nejsem vůbec spokojen s tím co mám na talíři a letos je to opravdu otřesné. Nesourodost sorty, každý brambor jiný, ani má výsadba nestojí zanic! Zkusím oprášit... celý příspěvek > |
 |
|
 |
TZ4 K14 studený start, 12.1.2008 Pokud nechcete vyplachovat olejem výfukový kanál, tak samozřejmě. Píst musí být v horní úvrati, aby olej nalitý nad píst výfukovým kanálem zase nevytekl. Olej dotěsní píst ve válci a vyšší komprese přiměje palivo vznítit se. |
 |
TZ4 K14 Provoz na veřejných komunikacích, 10.1.2008 Vše co jste zde napsali sedí (stejná zkušenost)! |
 |
T4 K14 vs TZ4 K14, 9.1.2008 Vzhledem k tomu, že chováme dobytek a tedy vyvážíme hnůj, musím nastartovat kdykoli. Osadil jsem tedy místo držáku doutnáku žhavicí svíčku a žhavím. Kromě toho mám vyroben startovací zdroj 250A, který dokáže s motorem řádně zamotat. Dalším možným... celý příspěvek > |
 |
T4 K14 vs TZ4 K14, 9.1.2008 Také jsme před lety využívali služeb jednoosého stroje, který otec postavil po inspiraci sborníkem USS. Za ta léta služby se zaplatil mnohokráte. Mezitím však došlo ke změně r. 89 a nám se vrátilo pár polností a tak jsme začali uvažovat o něčem... celý příspěvek > |
 |
T4 K14 vs TZ4 K14, 8.1.2008 Tak Vám raději napíšu já, sázíme sazečkou, kterou jsme kdesi okukali a vyrobyli svépomocí. Servo a hydraulika je při sázení podstatným pracovním prvkem. Rád poskytnu i fotografie, pokud bude zájem. Od ostatních pak rád přijmu třeba návod jak to dělat... celý příspěvek > |
 |